XXIX edició del concurs literari JOCS FLORALS d’Agora Sant Cugat

La XXIX Edició dels Jocs Florals, a Agora Sant Cugat, ha començat! La participació està oberta a tots els pares, els nostres alumnes i exalumnes, els professors… tots esteu convidats a participar-hi. A més a més, no només en un idioma, sinó que admetem tots els treballs realitzats en qualsevol dels idiomes del col·legi: català, castellà, anglès, francès, alemany i xinès.

Hi haurà dues branques principals on concursar: poesia (poemes en les seves diferents formes) i prosa (narració en conte o relat curt), perquè ningú es quedi sense! Desenvolupa el teu talent, sorprèn-nos i… que les muses t’acompanyin! No oblidis de lliurar el teu treball abans del divendres 9 de març com a màxim.

La festa cultural inclou activitats per a nens i grans: teatre, audicions, col·loquis, recital poètic… i tancarem la festa amb el lliurament de premis del concurs literari la nit del 19 d’abril.

Descarrega’t les bases del concurs amb tots els detalls aquí