«Em diuen Rosa Conde, sóc MESTRA! i coordinadora de l’edifici El Roure (alumnes de P1 fins a 3r d’EP).

Treballo aquí des que l’Agora Sant Cugat International School va obrir fa 25 anys, ha estat una gran sort per a mi poder començar des dels seus inicis i compartir amb un gran equip humà, format pel personal docent i no docent de l’escola, el dia a dia de la seva petita història.

He arribat a la conclusió que, per a mi, aquests anys han estat com un quadre únic i irrepetible, que ha pres forma dia a dia i s’ha construït a si mateix fins a arribar a ser una harmonia de colors, una representació magnífica de tot el que és important.

I arribant somric, perquè res hagués estat possible, ni aquests colors tindrien vida, sense la llum que han aportat i aporten cadascun dels nostres nens. La llum és la que té la màgia, la vida, i és la raó de ser de qualsevol color i de qualsevol quadre.»