«Respecte, atenció, escolta, creativitat, esforç, treball en equip, disciplina… A l’Agora Sant Cugat International School, la vivència de la música representa un paper fonamental en l’educació. Les diferents assignatures de música potencien aquests valors d’una forma lúdica i divertida i aporten a l’alumne experiències noves. Des del departament pensem que és imprescindible que els alumnes visquin d’una manera activa el fet musical en tots els seus vessants. Per a nosaltres és fantàstic percebre com a poc a poc desenvolupen tots els àmbits (personal, escolar, cultural i social) i com descobreixen i gaudeixen d’un món nou al seu voltant).

Tots aquests objectius es reflecteixen en les diverses formacions instrumentals; la Banda i l’Orquestra. Formacions que participen anualment en Festivals Internacionals de Música en què compartim amb altres escoles coneixements i valors.

La vinculació amb el Conservatori del Liceu reforça acadèmicament el compromís de la formació musical dels alumnes. Aquestes noves experiències transcendeixen de l’aula i continuen en la vida personal de cadascú, tant dels alumnes com en la nostra.Respecte, atenció, escolta, creativitat, esforç, treball en equip, disciplina… A l’Agora Sant Cugat International School, la vivència de la música representa un paper fonamental en l’educació. Les diferents assignatures de música potencien aquests valors d’una forma lúdica i divertida i aporten a l’alumne experiències noves. Des del departament pensem que és imprescindible que els alumnes visquin d’una manera activa el fet musical en tots els seus vessants. Per a nosaltres és fantàstic percebre com a poc a poc desenvolupen tots els àmbits (personal, escolar, cultural i social) i com descobreixen i gaudeixen d’un món nou al seu voltant).

La vinculació amb el Conservatori del Liceu reforça acadèmicament el compromís de la formació musical dels alumnes. Aquestes noves experiències transcendeixen de l’aula i continuen en la vida personal de cadascú, tant dels alumnes com en la nostra.»