«Des que vaig començar a ensenyar a l’Agora (fa poc més de 20 anys), el món ha canviat molt: la globalització, els avanços de les tecnologies de la informació i la comunicació, la preocupació pel medi ambient, el creixement de la multiculturalitat en la nostra societat… I el nostre projecte educatiu s’ha anat adaptant a les noves necessitats socials.

El que no ha canviat en tot aquest temps és l’exigència d’alumnes i famílies, que encara volen trobar en nosaltres la millor preparació pel futur de les generacions joves. Des que els nostres alumnes poden triar estudiar Batxillerat Internacional, senten que els obrim una porta més per a obtenir una formació que els diferenciï. L’experiència del Batxillerat Internacional suposa una nova perspectiva en l’aprenentatge i en l’ensenyament, de manera que els alumnes aprenen de manera més significativa i es converteixen en majors protagonistes de la seva formació.

A més, com han de complementar el seu currículum amb activitats de creativitat, acció i servei, s’aconsegueix un dels objectius fonamentals del nostre projecte educatiu, que és la formació integral dels nostres estudiants. Per tant, continuem formant els millors estudiants i les millors persones.Des que vaig començar a ensenyar a l’Agora (fa poc més de 20 anys), el món ha canviat molt: la globalització, els avanços de les tecnologies de la informació i la comunicació, la preocupació pel medi ambient, el creixement de la multiculturalitat en la nostra societat… I el nostre projecte educatiu s’ha anat adaptant a les noves necessitats socials.

A més, com han de complementar el seu currículum amb activitats de creativitat, acció i servei, s’aconsegueix un dels objectius fonamentals del nostre projecte educatiu, que és la formació integral dels nostres estudiants. Per tant, continuem formant els millors estudiants i les millors persones.»