«He tingut la satisfacció personal de liderar projectes internacionals com l’EYP (Parlament Jove Europeu) i el Comenius. Aquests projectes signifiquen obrir-se al món i ofereixen als nostres estudiants la possibilitat de desenvolupar habilitats per a la vida i per a un futur exitós. Gràcies a l’EYP, molts dels nostres magnífics estudiants de 4t d’ESO han passat de les competicions de debat nacionals a sessions internacionals a Letònia, República Txeca, Noruega, Ucraïna i Turquia. Els tres primers presidents de l’EYP Espanya han estat alumnes d’Agora! A més, jo era un dels dos únics professors europeus membres del cos de govern de l’EYP amb reunions regulars a Berlín. També he estat responsable de dos projectes Comenius recolzats pel Ministeri d’Educació, que han permès als nostres alumnes de 4t d’ESO viatjar i treballar a projectes comuns amb estudiants d’Irlanda, Gal·les, Holanda, Alemanya, Estònia i Noruega.»