«Des del Departament d’Esports i amb més de vint anys d’experiència a l’escola, pensem que l’esport és fonamental per l’educació integral dels nostres alumnes. En tots aquests anys hem crescut com a professionals, igual que ells ho han fet com a esportistes. L’educació física i esportiva ha sigut i serà una part molt important dins de la nostra educació en valors.

Durant tots aquests anys, l’escola també ha evolucionat molt, tant en instal·lacions esportives, amb un camp de futbol, noves pistes de pàdel i diferents pistes poliesportives, com en projectes esportius, participant en diferents competicions i trobades esportives internacionals durant el curs.

Mitjançant l’esport i l’activitat física fomentem l’adquisició d’hàbits i els nostres alumnes aprenen a conèixer el seu propi cos, els seus propis límits i a acceptar-los, però sempre buscant la superació personal. El treball i l’esforç és una característica essencial dins de l’educació física, un valor que els ajudarà molt al llarg de tota la seva vida, sense oblidar la part lúdica de l’esport.

També impulsem el treball en equip, la col·laboració i la cooperació per arribar a una mateixa finalitat, impulsant el respecte pels altres i valorant les habilitats i les característiques de cadascú.

Des de l’escola també volem donar una importància especial a la natació i, per això, és una activitat que forma part del projecte curricular del centre dels 2 als 12 anys.

Amb tot això, l’assignatura d’educació física i els esports extraescolars aporten als nostres alumnes una vida saludable i l’opció d’una educació molt rica en valors.Des del Departament d’Esports i amb més de vint anys d’experiència a l’escola, pensem que l’esport és fonamental per l’educació integral dels nostres alumnes. En tots aquests anys hem crescut com a professionals, igual que ells ho han fet com a esportistes. L’educació física i esportiva ha sigut i serà una part molt important dins de la nostra educació en valors.

Amb tot això, l’assignatura d’educació física i els esports extraescolars aporten als nostres alumnes una vida saludable i l’opció d’una educació molt rica en valors.»