«Quan arribes a una nova casa tot són incògnites. Jo acabo de sumar-me a aquest projecte anomenat «Agora» i, a poc a poc, resolc alguns d’aquests interrogants.

Està clar que una institució no és més que la suma de la seva gent, i si parlem d’una escola, parlem d’alumnes, professors i famílies (no m’oblido de manteniment, cuina, secretaria, equip directiu, etc. però tot això s’escapa de la meva competència i del meu dia a dia). En aquests mesos resumeixo les meves sensacions en: alumnes amb potencial i moltes possibilitats, famílies implicades i un equip docent entregat, professional que remen en conjunt cap a una mateixa direcció amb la il·lusió d’ajudar en tot el possible als nostres alumnes.

Clar, si tenim la tasca complexa i la responsabilitat enorme de formar joves competents i preparats entre tots, i te n’adones quan resols les incògnites inicials que disposem d’alumnes amb potencial, de la col·laboració de les famílies i d’un equip docent de primera, només se m’acudeix que no podem desaprofitar aquesta oportunitat. A treballar.»