«NACEMUN és una simulació en anglès dels debats de les Nacions Unides en el que cada participant de diferents escoles adopta el rol de delegat d’un país. La doble finalitat era que fossin experts del funcionament d’aquest tipus de conferències, i a la vegada, servís d’entreteniment pels estudiants que participessin en altres conferències a Batxillerat. Els ajuda a relacionar-se amb alumnes d’escoles del Regne Unit, França i altres regions d’Espanya; aprenen a fer servir un anglès molt formal; milloren els seus dots d’oratòria i adquireixen coneixements sobre el món d’avui en dia. El projecte  promou els valors d’apertura, de solidaritat, d’integritat, de compromís amb la comunitat, ensenya quelcom més que continguts acadèmics, i fomenta es habilitats socials.»