3a posició global i millor col·legi privat de Catalunya en la 21a Edició de «Les 100 millors escoles d'Espanya»

Agora Sant Cugat International School porta ja anys entre les 10 primeres posicions del rànquing «Les 100 millors escoles d’Espanya», consolidant-se com a millor col·legi privat de Barcelona. Aquest any, el col·legi va un pas més enllà i escala 4 posicions fins a la 3a posició global del rànquing, convertint-se en el millor col·legi privat de Catalunya segons aquest prestigiós estudi.

El rànquing «Les 100 millors escoles d’Espanya» és un referent en el sector educatiu i és fruit de l’anàlisi detallada de més d’un miler de col·legis. Segons diferents criteris, els periodistes especialitzats a càrrec de l’estudi atorguen puntuacions en àrees com el model d’ensenyament (model educatiu, reconeixement extern, estàndards de qualitat), l’oferta educativa (idiomes, professorat, activitats, resultats) o els mitjans materials (nombre d’alumnes per aula i per professor, espais, instal·lacions, serveis).

En la present edició, Agora Sant Cugat ha rebut 33 punts sobre 34 per la seva oferta educativa, 37 sobre 39 pel model d’ensenyament i 26 de 27 pels seus mitjans materials, aconseguint un total de 96 punts sobre 100. El rànquing destaca la formació integral de l’escola i la seva internacionalització, amb una comunitat d’alumnes de 64 països. A més, valora molt positivament que Agora Sant Cugat ofereixi diferents programes del Batxillerat Internacional, una prestigiosa titulació que obre la porta a les millors universitats del món.

En paral·lel, Agora Sant Cugat International School ha conquerit la primera posició en l’estudi «Els 50 col·legis més excel·lents d’Espanya» que elabora el diari El Español i que celebra aquest any la seva quarta edició. Aquest rànquing destaca els 30 anys de trajectòria de centre, el seu prestigi mundial i els seus programes del Batxillerat Internacional.

Com cada any, volem transmetre el nostre agraïment a totes les persones que han fet i fan possible que el nostre col·legi hagi estat reconegut com la millor escola de Catalunya per El Mundo i millor col·legi d’Espanya per El Español: pares, professors, alumnes… moltes gràcies a tots per fer-ho possible!

Els 100 millors escoles d’Espanya 2020 | El Mundo (PDF)

Els 50 col·legis més excel·lents d’Espanya 2020 | El Español (online)

Els 100 millors escoles d’Espanya 2020 | El Mundo (online, requereix subscripció)