7a posició global en la 20a Edició de «Los 100 mejores colegios de España» d’El Mundo

Agora Sant Cugat International School es consolida com a millor col·legi privat de Barcelona en la 20a Edició de «Los 100 mejores colegios de España» del prestigiós diari El Mundo. Seguint la tendència dels últims anys, escalem un lloc fins a la 7a posició global del rànquing.

En aquest rànquing s’hi valoren criteris com l’oferta educativa, el model d’ensenyament o els mitjans materials de l’escola. Agora Sant Cugat ha rebut 32 punts sobre 34 per la seva oferta educativa, 37 sobre 39 pel model d’ensenyament i 26 de 27 pels seus mitjans materials, i ha assolit així un total de 95 punts sobre 100. El rànquing destaca la formació integral del col·legi i la seva internacionalització, i remarca que els noms de les aules d’Infantil i Primària són els noms d’alguns dels 64 països de procedència dels alumnes del centre. A més, valora molt positivament que Agora Sant Cugat ofereixi el Batxillerat Internacional, una prestigiosa titulació que obre les portes de les millors universitats del món.

Un any més, volem transmetre el nostre agraïment a totes les persones que han fet i fan possible que el nostre col·legi hagi estat reconegut com el millor: pares, professors, alumnes… moltes gràcies a tots per fer-ho possible!

«Los 100 Mejores Colegios de España 2019» | El Mundo