Un any més, els alumnes de Grau Superior de Realització de Projectes Audiovisuals i Espectacles i els de So per a Audiovisuals i Espectacles d’FP Agora Sant Cugat International School han obtingut el Primer Premi en el certamen «El CAC a l’escola», convocat pel Consell Audiovisual de Catalunya, que enguany celebra la seva dissetena edició. La peça es titula «Els ulls de la lluna» (Els ulls de la lluna) i es pot veure al canal de YouTube d’eduCAC, enllaçat més a baix.

Els Premis el CAC a l’escola estan dirigits a l’alumnat i al professorat dels centres educatius de Catalunya i tenen com a objectiu fomentar l’educació en comunicació audiovisual en l’àmbit escolar. En l’edició d’enguany han participat 52 escoles i instituts de tota Catalunya, amb un total de 81 treballs presentats.

Aquesta setmana ha donat moltes alegries al col·legi, que també ha rebut la notícia del premi obtingut pels seus alumnes de batxillerat en «Your Idees, Your Initiatives» de Renault, un programa educatiu global per a conscienciar als adolescents sobre la seguretat en la carretera i la mobilitat sostenible. Aquest premi, que forma part de la prestigiosa convocatòria «International Road Safety Awards», ha estat concedit a l’innovador projecte de seguretat viària i mobilitat sostenible desenvolupat per Clara Biosca, Júlia Church i Olivia Hageman.

Llegeix el palmarès complet dels Premis el CAC a l’escola

Mira el vídeo premiat «Els ulls de la lluna» (en català):