Elements distintius del nostre projecte educatiu

es defineix per cinc elements distintius: el Batxillerat Internacional com a model de futur, el multilingüisme, STEAM, l’esport i el compromís de proporcionar als nostres alumnes les eines per créixer com a ciutadans globals capaços de canviar el món.

IB: Un model de futur

La família d'escoles d'Agora Sant Cugat International School és el segon col·legi a oferir l'IB Continuum a Catalunya, i el 23 a nivell nacional proporcionant als alumnes un currículum complet i exigent acceptat per les universitats més prestigioses del món. Compost pel Batxillerat Internacional® (IB per les sigles en anglès) així com el PYP i el MYP, és un model de futur que desenvolupa en els alumnes competències clau en totes les etapes educatives per al seu èxit acadèmic, professional i personal, afavorint que assoleixin els seus objectius en un context internacional.

Multilingüisme

Preparem els nostres alumnes per a un futur internacional. Oferim un projecte educatiu multilingüe, amb immersió lingüística més enllà de l’anglès, que els permet dominar les llengües oficials juntament amb l’anglès, el francès, l’alemany o el xinès. Per completar el programa lingüístic, disposen d’esdeveniments internacionals, intercanvis i estades en diferents destinacions.

STEAM: Ciències i arts

L’art i les ciències a través de les competències STEAM (Ciència, Tecnologia, Enginyeria, Art i Matemàtiques) és un enfocament pedagògic que advoca pel treball col·laboratiu i la integració de competències altament relacionades. Aquestes 5 competències són claus per al desenvolupament integral dels infants ja que aporten enormes beneficis cognitius i personals, a més de potenciar-ne les habilitats comunicatives.

Esports i salut

Els esports ajuden a desenvolupar i fomentar valors com la perseverança, la superació personal i el treball en equip, alhora que potencien les habilitats socials. A Agora Sant Cugat International School inculquem als nostres alumnes la passió per l’esport i els hàbits saludables perquè esdevinguin adults equilibrats físicament i emocionalment.

Shaping the world

Els nens que ingressen a l’educació avui es graduaran com a adults joves l’any 2030. Hem de preparar-los per a unes feines i tecnologies que avui en dia no existeixen i per resoldre problemes que encara no s’han previst. Hem d’encoratjar els nostres estudiants a prendre les regnes i donar forma al seu propi futur: volem que siguin ciutadans globals capaços de canviar el món.

més informació

Proporcionem als nostres estudiants les eines per créixer com a ciutadans globals capaços de canviar el món.