Preparació Global

Molts estudis sostenen que estimular els nens amb diversos idiomes des de ben petis contribueix al seu desenvolupament cognitiu i els aporta diversos beneficis. Per això, a Agora Sant Cugat International School oferim un projecte educatiu de caràcter trilingüe (anglès, català i castellà) que introdueix el xinès mandarí de P4 a 4t de Primària i que a 5è de Primària ofereix la continuació d’aquesta llengua o la iniciació del francès o l’alemany fins a 4t d’ESO. A més també oferim una gran varietat de programes, activitats, intercanvis i experiències internacionals perquè l’alumne rebi una completa preparació global que li serveixi per a tota la vida.

Idiomes

Preparem a l’alumnat per a un futur integrat en el context internacional i donem la màxima importància a l’ús de l’anglès i a l’aprenentatge d’altres llengües estrangeres.

idiomas-agora-sant-cugat-pt-1

Intercanvis i estades a l'estranger

Els programes d’intercanvi proporcionen un gran enriquiment lingüístic i multicultural als alumnes, que els proporciona un valuós aprenentatge per a tota la vida.

Stonar School

Esdeveniments internacionals

A través dels programes i de les activitats internacionals, els alumnes perfeccionen les seves habilitats lingüístiques, alhora que es relacionen amb estudiants d’altres països.

eventos-internacionales-agora-sant-cugat-1

Batxillerat Internacional

El Batxillerat Internacional és una prestigiosa i completa titulació líder al camp de l’educació internacional. Un programa per formar autèntics ciutadans del món.

bachillerato-internacional-agora-sant-cugat