Excel·lència educativa

A Agora Sant Cugat International School preparem cada alumne perquè visqui amb èxit en un mundo globalitzat, i un dels pilars per aconseguir-ho és l’excel·lència educativa. Aquesta excel·lència educativa es tradueix en els millors professionals i les metodologies més adequades per identificar i maximitzar els talents individuals de cada alumne. Considerem cada nen com a un individu singular i únic amb habilitats pròpies, que al llarg del camí escolar guanya seguretat, autoestima i coneixements gràcies a l’impuls i a la motivació del professorat del centre.

La nostra excel·lència educativa és fruit d’una metodologia caracteritzada per una constant innovació educativa, una àmplia oferta que va des dels 0 fins als 20 anys, un gran equip professional de docents experimentats i un gabinet psicopedagògic que dóna suport als alumnes, als professores i a les famílies. Tot això contribueix perquè l’alumne d’Agora Sant Cugat International School creixi feliç, motivat i amb un gran futur per endavant.

Currículum i etapes

Un currículum internacional, innovador i multilingüe per al segle XXI

La proposta curricular d’Agora Sant Cugat International School és completa i integral, enfocada a les necessitats de cada alumne i a la realitat social laboral actual. Un currículum multilingüe i internacional, amb una presència important de disciplines com la música, les arts o els esports, dissenyat per formar persones ètiques, compromeses amb el món i amb el seu propi aprenentatge.

curriculum-y-etapas-agora-sant-cugat

Una metodologia que potencia l’aprenentatge i els talents de cada alumne

Som un col·legi investigador, actiu i creatiu on cada alumne, guiat pels seus professors, és l’autèntic protagonista dels seu aprenentatge. Una àmplia gamma de tècniques docents ens permet adaptar-nos a les necessitats i preferències de cada alumne, per així formar persones motivades, socials, ètiques i amb les eines per aconseguir l’èxit acadèmic i professional.

metodologia-agora-sant-cugat

Innovació tecnològica

La tecnologia al servei de l’aprenentatge de cada alumne

La tecnologia al servei de l’aprenentatge és una eina, no una finalitat. El Coding és un llenguatge més que potencia el desenvolupament cognitiu i obre la ment dels alumnes, i els prepara per als grans reptes del dia de demà. Addicionalment, les solucions tecnològiques a l’aula serveixen per desenvolupar una proposta educativa més dinàmica i atractiva.

innovacion-tecnologica-agora-sant-cugat-2

Professors

Una comunitat d’aprenentatge on tots aprenem

Tot el nostre professorat participa en iniciatives de formació per mantenir-se en un continu procés d’aprenentatge. Propostes com els Learning Coaches o el procés de recolzament i millora NACE Platinum Standard afavoreixen el creixement dels nostres docents i una excel·lència educativa orgànica, real i adaptada a les solucions educatives més actuals.

profesores-agora-sant-cugat

Gabinet Psicopedagògic

Una atenció integral i personalitzada per a alumnes, pares i professors

El nostre Gabinet Psicopedagògic treballa en paral·lel amb alumnes, professors i pares per tractar individualment les necessitats de cada alumne. Un servei diferencial que assegura l’atenció a la diversitat i un desenvolupament òptim de l’alumnat en funció de les seves aptituds i necessitats personals, sempre en col·laboració amb la seva família per a una millor continuïtat del projecte educatiu a casa.

gabinete-psicopedagogico-agora-sant-cugat-2