Pilars del projecte educatiu

El projecte educatiu d’Agora Sant Cugat International School se sustenta sobre quatre pilars principals, que distingeixen els centres NACE Schools: l’excel·lència educativa, la preparació global, que inclou la immersió lingüística, l’excel·lència en l’àmbit extra curricular i l’educació en valors. Aquests quatre pilars ens ajuden a aconseguir el nostre principal objectiu: preparar a cada alumne perquè visqui feliç i amb èxit en un món globalitzat.

Un dels aspectes fonamentals del nostre projecte educatiu és ajudar els alumnes a identificar i maximitzar els seus talents individuals a través d’una metodologia completa i precisa, això és el que denominem excel·lència educativa. El nostre personal altament qualificat treballa diàriament perquè els nostres alumnes tinguin les eines necessàries per desenvolupar les seves habilitats i aconseguir així el seu potencial màxim, gràcies a una atenció personalitzada. A través d’una metodologia innovadora, amb el millor personal, que incorpora les noves tecnologies i ofereix unes instal·lacions adaptades a les diverses necessitats, aconseguim que el nostre projecte arribi a l’excel·lència educativa.

La preparació global és el segon pilar que defineix el nostre projecte educatiu. Oferim una immersió lingüística que es caracteritza per una educació trilingüe (anglès, català i castellà), però també ampliem l’oferta de llengües estrangeres amb classes de xinès, alemany o francès, impartides per professors natius o bilingües, a les quals, a més, poden preparar-se per obtenir la titulació de certificats lingüístics reconeguts a nivell internacional. La preparació global dels nostres alumnes es complementa amb els intercanvis, els programes i les activitats internacionals que NACE Schools organitza durant el curs perquè puguin enriquir-se personalment i viure experiències úniques d’aprenentatge amb alumnes de tot el món.

Com a tercer pilar dins del nostre projecte educatiu, trobem l’excel·lència en l’àmbit extra curricular. A Agora Sant Cugat International School som més que una escola i impartim coneixements i habilitats que van més enllà de les habilitats acadèmiques. Per això oferim programes rigorosos en esports, música i altres arts creatives. Incorporem aquestes disciplines al currículum perquè representen un rol destacat en el desenvolupament integral de les persones. Això ens porta al quart dels nostres pilars: l’educació en valors. A més d’adquirir sensibilitat, els alumnes aprenen valors essencials que els serviran per a desenvolupar-se acadèmicament i personalment, com el respecte i la tolerància, l’auto millora, la responsabilitat i el compromís social.

Excel·lència educativa

El primer pilar del nostre projecte: les millors metodologies educatives i un professorat en constant procés de millora i aprenentatge per maximitzar els talents individuals de cada un dels nostres alumnes. Metodologia innovadora, professors altament qualificats, noves tecnologies i tot el que necessiten els estudiants per donar el millor d’ells mateixos.

excelencia-educativa-agora-sant-cugat-bi

Preparació Global

El projecte plurilingüe d’Agora Sant Cugat International School és la base de la preparació global dels nostres alumnes: professorat trilingüe, immersió lingüística, accés a certificacions oficiales i exclusives experiències internacionals de gran valor educatiu gràcies a la xarxa internacional de més de 50 col·legis d’elit de NACE Schools.

preparacion-global-agora-sant-cugat-isb

Més que un col·legi

Una oferta educativa extra curricular basada en la música, vital per al desenvolupament integral dels alumnes i que potenciadora d’aptituds com el raonament abstracte o l’autodisciplina, les arts creatives i escèniques, que cultiven la seva sensibilitat i capacitat d’expressió, i l’esport, un important potenciador de valors com la superació personal o el treball en equip.

mas-que-un-colegio-agora-sant-cugat-ism3

Educació en valors

Quart pilar de la nostra proposta educativa, l’educació en valors és clau per formar persones que liderin un món millor. Inculquem en els nostres estudiants valors per a tota la vida, com el respecte i la tolerància, la superació personal, la responsabilitat o el compromís social, a través d’iniciatives col·laboratives on ells siguin els veritables protagonistes.

educacion-en-valores-agora-sant-cugat-2

ELLS T’HO EXPLIQUEN

«L’Agora Sant Cugat International School és molt més que un excel·lent bressol acadèmic. La preparació global, les experiències internacionals, la música, els esports, les arts creatives i el foment dels valors com l’autosuperació, el compromís social, el respecte, la tolerància i la responsabilitat són els pilars en què se sustenten els èxits personals i professionals dels nostres alumnes, que es preparen per a viure amb èxit en un món globalitzat»

Vicenç Gandol

Director d’Agora Sant Cugat International School

«La creativitat ha estat un pilar a la meva vida i vaig començar a descobrir el seu potencial quan era al col·legi Agora. Cada setmana escrivíem un text a partir d’un tema i el compartíem amb els nostres companys a través de la lectura en veu alta. (…) Quan vaig arribar-hi em va sorprendre la llibertat que teníem per plantejar certes qüestions i com se’ns animava a fer-nos escoltar i a intervenir de forma activa a les classes.»

Gemma Pellisa Prades

Ex alumna d’Agora Sant Cugat International School becada a Harvard