Televisió Sant Cugat es fa ressò de l’Open Day d'Infantil i Primària d’ Agora Sant Cugat International School

En el marc de les jornades de portes obertes que ofereix Agora Sant Cugat per donar a conèixer el seu projecte educatiu, el passat 15 de febrer es va celebrar l’Open Day dedicat a les famílies dels nostres alumnes. Una jornada repleta de jocs i activitats en la qual els pares van tenir l’oportunitat de viure l’escola i conèixer detalladament la feina que realitzen els seus fills.

Televisió Sant Cugat ens ha dedicat un reportatge complet que posa de manifest l’èxit d’aquesta edició i la satisfacció de les famílies del col·legi. En aquesta crònica poden veure’s algunes de les activitats de què van gaudir els alumnes i les seves famílies, amb espectacles de ball i teatre a càrrec dels alumnes.