Agora Sant Cugat International School ha estat nominat per els PIEoneer Awards, els únics premis globals que celebren la innovació i els èxits en l'àmbit de l'educació internacional

Agora Sant Cugat International School ha estat nominat per als PIEoneer Awards en la categoria de Premi a l’Impacte Internacional a l’Aprenentatge de Secundària. Amb un distingit panell de jutges que representa la diversitat de la indústria, els PIEoneer Awards premien les persones i a les organitzacions que estan impulsant els estàndards professionals, evolucionant el seu compromís o redefinint l’experiència dels estudiants de tot el món. The PEU (Professionals in International Education) és un mitjà de comunicació independent de referència en l’àmbit de l’ensenyament internacional i els PIEoneer Awards estan considerats els premis més rellevants del sector.

Agora Sant Cugat International School ha estat nominat al Premi a l’Impacte Internacional a l’Aprenentatge de Secundària per la seva aposta innovadora per a estudiants internacionals, destacant iniciatives com el seu servei d’International Home Room (IHR), que facilita la incorporació de nous alumnes internacionals ajudant-los a seguir el currículum en qualsevol de les tres llengües vehiculars del centre fins que adquireixen el nivell corresponent per seguir les classes. A més, s’han tingut en compte altres factors com les immenses possibilitats que brinda el pertànyer al grup internacional Globeducate, els programes de Batxillerat Internacional o les 65 nacionalitats presents al centre.

Agora Sant Cugat International School és un dels quatre col·legis del grup internacional Globeducate que s’han presentat als PIEoneer Awards i tots ells han estat nominats en diferents categories: Stonar School (Regne Unit), Rome International School (Itàlia) i Nobel International School (Portugal) també són finalistes en aquesta prestigiosa convocatòria. Els guanyadors seran anunciats durant una cerimònia de lliurament de premis virtual a Londres el dia de 11 de setembre.

Consulta la llista dels nominats al web de PIEoneer Awards (en anglès)