L’exfutbolista Javier Saviola inaugura la NACE CUP 2018 al col·legi Agora Sant Cugat

Des del dia 30 de maig fins a l’1 de juny, es va celebrar la NACE CUP 2018 al col·legi Agora Sant Cugat International School, unes jornades esportives que es van realitzar a les instal·lacions del centre. Per a la inauguració, es va comptar amb la presència de Javier Saviola, exfutbolista del FC Barcelona que, a més, apadrinà el torneig.

En aquest esdeveniment hi van participar 12 equips de diferents escoles pertanyents al grup educatiu NACE Schools: Agora Sant Cugat International School, Agora Portals International School (Mallorca), Agora Lledó International School (Castelló), Agora International School Barcelona, Agora International School Madrid i Agora International School Andorra.

Per a aquests col·legis, l’esport és un element fonamental en l’educació dels seus alumnes; per això, organitzem diverses competicions escolars i esdeveniments esportius internacionals, com poden ser els NACE Olympic Games. Amb això, facilitem la socialització dels alumnes i fomentem valors com el respecte, l’esforç, la tolerància, la companyonia o el treball en equip.

Noticia | TOT Sant·Cugat