Agora Sant Cugat inaugura nous Cicles de Formació Professional d’Imatge i So

El diari El Mundo ha publicat la seva 18a edició de “Los 100 mejores colegios de España”. En aquesta edició, el Col·legi Agora Sant Cugat International School ha ocupat el novè lloc amb un total de 95 punts sobre 100, 96 han estat els punts que ha obtingut l’escola més valorada en aquest rànquing, classificant-nos, doncs, com a millor col·legi privat de Barcelona.

En aquesta llista, es recull una selecció de 100 col·legis de diferents parts de l’Estat espanyol a partir de l’anàlisi íntegra de més de mil centres, la valoració es du a terme a partir de 27 criteris sintetitzats en tres grups. Són els següents: El model d’ensenyament, on podem trobar la cobertura educativa, l’avaluació de l’alumnat, el preu… l’oferta educativa del Centre, com per exemple els idiomes, el professorat o les activitats extraescolars i, finalment, el grup dels recursos materials, on destaca el nombre d’alumnes, el material informàtic o el transport.

Aquest rànquing es realitza amb la finalitat de desenvolupar una guia dels millors col·legis que serveixi de referència per a aquelles famílies que busquen la millor educació per als seus fills segons les seves diferents necessitats, i poder així consultar els col·legis més destacats per província i ordenats per puntuació.

“Los 100 mejores colegios de España”