Summer Camp

Oferim una àmplia gamma de campaments i serveis durant els mesos d’estiu per a alumnes des d’1 any fins a Batxillerat: campaments presencials d’esports, ciència i tecnologia, arts, dansa, Baby Summer Fun, videojocs o suport acadèmic, entre altres, i també propostes online com projectes gratuïts o cursos amb descompte. Emplena el formulari i obtingues el detall d’activitats, horaris i edats per triar un summer camp a la teva mida.

Descarregar catàleg

T'interessa? Deixa'ns ajudar-te

Campaments presencials

Agora Sant Cugat International School ofereix una gran varietat de campaments d’estiu per a alumnes de l’escola i d’altres centres, seguint un rigorós protocol sanitari d’acord amb la normativa actual.

Esports

Campaments dirigits a l’aprenentatge d’habilitats i valors associats a la pràctica esportiva. Exercicis, jocs i competicions dirigides a l’aprenentatge de diferents esports, com pàdel, tennis, handbol, bàsquet, atletisme, patinatge, hoquei o futbol, entre altres activitats lúdic-esportives i excursions adaptades a totes les edats i etapes educatives.

day-summer-school-deportes-agora-sant-cugat

Ciència i Tecnologia

Campaments per despertar la creativitat i l’interès científic dels nens, com Techno Summer, un campus tecnològic en el qual estudiants imaginen, dissenyen, construeixen i programen, utilitzant la gamificació com a eina d’aprenentatge, o el Dani Jiménez Science Camp, amb 25 anys d’experiència demostrant el poder de la ciència.

day-summer-school-ciencia-y-tecnologia-agora-sant-cugat

Arts escèniques

Dance in English és un complet campament en anglès per a nens i nenes que estimula la seva creativitat amb jocs i coreografies perquè els alumnes descobreixin els orígens dels diferents estils de dansa moderna i millorin les seves capacitats de comunicació i expressió.

day-summer-school-artes-escenicas-agora-sant-cugat

Multi-jocs en anglès

Campaments com Summer Fun o Baby Summer Fun amb manualitats, experiments, excursions i molt més: un món d’activitats recreatives, lúdiques i esportives per treure tot el partit a l’estiu. Amb immersió lingüística en anglès mitjançant activitats, tallers, dinàmiques de grup, esports i jocs de nit.

day-summer-school-multijuegos-en-ingles-agora-sant-cugat

Cuina i hàbits saludables

Un divertit campament per assaborir l’estiu com mai. A més de preparar diferents receptes del món i conèixer diverses tècniques culinàries, els alumnes realitzen activitats relacionades amb la piràmide de l’alimentació saludable, la compra intel·ligent, la higiene a la cuina o el protocol a taula.

day-summer-school-baby-summer-agora-sant-cugat

Suport Acadèmic

Classes per preparar exàmens de recuperació o repassar i consolidar el que s’ha après durant el curs. Un campament organitzat en grups reduïts, amb reforç individual, coordinació amb els professors responsables de cada assignatura, accés a la biblioteca i amb la possibilitat de combinar aquesta activitat amb altres ofertes del centre durant el mes de juliol.

day-summer-school-soporte-academico-agora-sant-cugat

Programa d’estiu online

A més dels campaments presencials, el col·legi ofereix un complet programa d’estiu online per mitjà del grup internacional Globeducate al que pertany, amb projectes gratuïts i cursos amb descompte per a alumnes entre 4 i 18 anys.

Projectes gratuïts

Divertits projectes creats per professors de totes les escoles del grup internacional Globeducate, amb sessions de vídeo perquè els alumnes els puguin desenvolupar al seu ritme. Cada projecte brinda aproximadament 30 hores d’aprenentatge durant 10 dies i els alumnes els poden combinar segons els seus interessos. A més, els alumnes que es graduïn aquest estiu poden sol·licitar una de les 30 places gratuïtes per als cursos online de la prestigiosa Blyth Academy.

Summer-2020_2

Cursos amb descompte

Cursos especialitzats d’enriquiment impartits per proveïdors externs amb descomptes únics per als alumnes del col·legi, que inclouen cursos creatius de codificació, aprenentatge d’idiomes online, cursos per a emprenedors o accés a la plataforma educativa infantil «Smile and Learn», entre altres propostes.

Summer-2020_2_2

Programa d'estiu online

Descobreix els projectes d’estiu gratuïts, desenvolupats per professors de totes les escoles Globeducate del món, i els cursos amb descomptes exclusius per a alumnes d’Agora Sant Cugat International School.

Descarrega el catàleg