Estiu a ICS Londres

Descarrega el teu catàleg

T'interessa? Deixa'ns ajudar-te

Els programes d’estiu a l’International Community School brinden als alumnes des dels 3 fins als 18 anys l’oportunitat de viure una experiència d’immersió lingüística al bell mig de Londres, amb la garantia d’un centre especialitzat en l’ensenyament de la llengua anglesa per a estrangers des de 1979 i segons els estàndards del Batxillerat Internacional, que obre les portes a les universitats més prestigioses del món.

Els estius a ICS van molt més enllà dels seus reconeguts programes acadèmics, amb una filosofia global i col·laborativa que promou en els alumnes la internacionalitat, l’autoconfiança i les habilitats socials i fomenten amistats entre estudiants de tot el món. Vinguin d’on vinguin a ICS se senten com a casa.

Els cursos d’estiu a International Community School són dinàmics i temàtics i involucren als alumnes en la cultura, la història i l’entorn de la ciutat de Londres, amb un treball basat en noves tecnologies i de disciplines com la música o la dansa per als més petits.

Visita la web d’ICS (en anglès)

ELLS T’HO EXPLIQUEN

«La vostra escola és acollidora, interessant, sofisticada, divertida, intel·ligent, adorable, genial i amb bons professors.»

Yu Li, 14 años, China

Alumna de Secundària

«El meu fill va dir que li agradava més la guarderia britànica que estar de tornada a casa :)»

Leopold, França