Estiu a Gal·les

T'interessa? Deixa'ns ajudar-te

Agora Sant Cugat International School ofereix l’oportunitat de gaudir d’un magnífic estiu a l’àrea de Colywyn Bay i Llanduno, dues tranquil·les poblacions turístiques situades a la costa nord de Gal·les, on els alumnes podran viure una autèntica aventura internacional. La rica diversitat del paisatge de la zona, juntament amb l’hospitalitat dels habitants del nord de Gal·les conformen un ambient perfecte per gaudir de possibilitats lúdiques i culturals i un marc ideal per a un programa d’immersió lingüística.

Els estudiants s’allotgen en parelles amb famílies gal·leses, seleccionades amb cura, en règim de pensió completa i situades prop del centre on s’imparteixen les classes. Viure amb una família ofereix l’oportunitat de practicar diàriament l’idioma de forma fluida.

L’escola on s’imparteixen les classes es troba en un marc físic incomparable, entre la costa i les muntanyes del Parc de Snowdonia. El centre disposa d’aules repartides i diferents instal·lacions esportives per a la pràctica de qualsevol tipus d’activitats. El programa inclou 15 hores setmanals de classe impartides per professors natius qualificats i especialitzats en l’ensenyament de l’anglès a estudiants estrangers.

A més de les classes, cada tarda de dilluns a divendres, els estudiants gaudiran de diverses activitats esportives i lúdiques, com el bàsquet, el futbol, la piscina, el tennis, etc. El programa també inclou una excursió setmanal de dia complet a Snowdonia, Alton Towers, Manchaster, Liverpool o activitats com paintball. Cada setmana també es fa una excursió al vespre a Conwy, Caernarfon, Great Orme, etc. També es fa una sortida al cine durant l’estada. Una vegada a la setmana se celebra una festa en una discoteca amb karaoke i es reuneixen tots els alumnes per sopar junts en una barbacoa, conjuntament amb professors i monitors acompanyants.

El Summer a Gal·les és una oportunitat única d’aprenentatge de 4 setmanes per a alumnes de 6è d’Educació Primària i 1r i 2n d’ESO que podran gaudir d’una autèntica experiència internacional!