Estiu a Stonar

T'interessa? Deixa'ns ajudar-te

Aprendre un idioma a l’estranger és una gran experiència per créixer. El campus de Stonar se situa en un entorn immillorable geogràficament, molt a prop de la ciutat de Bath i a només 90 minuts de Londres. Disposa de residències confortables on els estudiants poden allotjar-se i gaudir de totes les zones comunes necessàries. Així mateix, el campus consta de qualsevol tipus d’equipaments com poliesportius i piscines, aules tecnològiques i estudis de música per divertir-se durant la seva estada.

Al matí, els alumnes realitzaran classes d’anglès en què es potencia la interacció entre els alumnes de diversos països i s’estimulen les habilitats conversacionals mitjançant activitats dinàmiques on l’alumne està actiu en tot moment. Al llarg de cada setmana es realitzen 15 hores de classe i al final del curs s’obté un certificat.

A més de l’estudi de l’idioma, per la tarda es complementa la jornada amb activitats d’esbarjo com tennis, equitació, voleibol, bàdminton, futbol, natació, pintura o teatre i a la nit es duen a terme altres activitats com ara concursos per equips o karaoke. D’altra banda, també es dóna l’oportunitat als alumnes de conèixer millor el país amb excursions al Castell de Cardiff, a Bristol, Oxford, Londres, entre moltes altres destinacions.

L’estiu a Stonar School està pensat per nens i nenes de 10 a 16 anys amb l’objectiu que aprenguin, millorin i practiquin l’anglès alhora que es diverteixen amb totes les activitats que s’ofereixen en un entorn natural amb infinites possibilitats.

Visita la web de Stonar (en anglès)

ELLS T’HO EXPLIQUEN

«Les activitats extraescolars de Stonar School són genials. He provat per primera vegada l’hoquei i ara estic a l’equip del col·legi. M’encanta! Al principi costa una mica la boarding school quan parlen en anglès, però t’adaptes de seguida i els professors solen estar molt atents amb nosaltres perquè som molts pocs per classe»

Paula Sarasquete

Alumna a Agora Sant Cugat International School

«M’agrada Stonar perquè tot el món és molt simpàtic amb nosaltres. Els professors estan molt pendents que estiguem bé en tot moment. Estem tot el dia fent esport a l’aire lliure i el menjar és boníssim.»

Clara Vernet

Alumna a Agora Sant Cugat International School