Summer Camp

Oferim una àmplia gamma de campaments i serveis durant els mesos d’estiu per a alumnes des d’1 any fins a Batxillerat: esports, ciència i tecnologia, arts, taller audiovisual, aprendre jugant, Baby Summer, suport acadèmic o estades a col·legis germans d’Andorra o Regne Unit. Oferim una àmplia gamma de campaments i serveis durant els mesos d’estiu per a alumnes des d’1 any fins a Batxillerat: esports, ciència i tecnologia, arts, taller audiovisual, aprendre jugant, Baby Summer, suport acadèmic o estades a col·legis germans d’Andorra o Regne Unit. Consulta el catàleg amb el detall d’activitats, horaris i edats per triar un summer camp a la teva mida.

Descarrega el teu catàleg

T'interessa? Deixa'ns ajudar-te

Esports

Campaments dirigits a l’aprenentatge d’habilitats i valors associats a la pràctica esportiva. Exercicis, jocs i competicions dirigides a l’aprenentatge de diferents esports, com pàdel, tennis, handbol, bàsquet, atletisme, patinatge, hoquei o futbol, entre altres activitats lúdic-esportives i excursions adaptades a totes les edats i etapes educatives.

day-summer-school-deportes-agora-sant-cugat

Ciència i Tecnologia

Campaments per despertar la creativitat i l’interès científic dels nens, com Techno Campus, un campus tecnològic en el qual estudiants imaginen, dissenyen, construeixen i programen, utilitzant la gamificació com a eina d’aprenentatge, o el Dani Jiménez Science Camp, amb 25 anys d’experiència demostrant el poder de la ciència.

day-summer-school-ciencia-y-tecnologia-agora-sant-cugat

Arts escèniques

Un campament com a Taller Audiovisual, que fomenta la creativitat i el treball en equip mitjançant la creació de curtmetratges o programes de ràdio, dirigit per professors de cicles formatius d’imatge i so. O Dance in English, per a nens i nenes, amb jocs i coreografies de diferents estils per estimular les capacitats de comunicació i expressió.

day-summer-school-artes-escenicas-agora-sant-cugat

Multi-jocs en Anglès

Campaments temàtics com Harry Potter SummerCamp, amb les seves classes de pocions, campionats de «quidditch», màgia i animals fantàstics. Tot en anglès i amb activitats, tallers, dinàmiques de grup, esports i jocs de nit. O el campament September Fun, un món d’activitats recreatives, lúdiques i esportives per acabar amb energia l’estiu.

day-summer-school-multijuegos-en-ingles-agora-sant-cugat

Baby Summer

Propostes divertides perquè els més petits segueixin aprenent. Des de l’experimentació amb aigua fins a la iniciació a l’art per mitjà de manualitats i experiments o la manipulació d’aliments i la preparació de receptes de cuina. A més, tens una oferta Infantil alternativa al nostre campus de Agora Patufet, en ple centre de la ciutat.

day-summer-school-baby-summer-agora-sant-cugat

Suport Acadèmic

Classes per preparar exàmens de recuperació o repassar i consolidar el que s’ha après durant el curs. Un campament organitzat en grups reduïts, amb reforç individual, coordinació amb els professors responsables de cada assignatura, accés a la biblioteca i amb la possibilitat de combinar aquesta activitat amb altres ofertes del centre durant el mes de juliol.

day-summer-school-soporte-academico-agora-sant-cugat

Estiu a Andorra

Un estiu inoblidable en el col·legi germano AgoraInternational School Andorra i tota una experiència en els paradisíac racons de muntanya del petit país veí. Una oferta d’immersió lingüística en anglès, francès o espanyol al matí amb activitats d’aventura, de circus art o fins i tot preparació per als exàmens oficials d’anglès de Cambridge.

Summer Andorra

Summer in UK: un estiu internacional

Gràcies a la nostra xarxa internacional de col·legis, Agora Sant Cugat International School ofereix la possibilitat de viure una experiència internacional en alguns dels més prestigiosos col·legis del Regne Unit. Tria una destinació i descobreix-ho!

Stonar ICS Gal·les