Centre examinador oficial proves SAT

Agora Sant Cugat International School compta amb autorització oficial com a centre examinador de les proves SAT per a l’admissió universitària als Estats Units. El col·legi és l’únic centre examinador de la zona, tant per als seus alumnes com els d’altres centres, de cara a les properes convocatòries de setembre i octubre de 2020. A més, ofereix formació específica per preparar aquestes proves mitjançant el curs en línia de Blyth Academy, part del major grup de col·legis privats del Canadà i escola del nostre grup Globeducate.  Ompliu el formulari per obtenir tota la informació sobre les proves SAT a l’escola, amb descompte exclusiu per a la formació online de Blyth Academy.

L’examen SAT

El SAT és un examen d’admissió acceptat per les universitats dels Estats Units per avaluar la preparació dels estudiants per al món universitari. Es basa en el treball que els alumnes ja estan fent a classe i és propietat de College Board, una organització privada sense ànim de lucre. L’examen es basa en les destreses i competències que els alumnes han adquirit en les preparatòries i posa el focus en els coneixements que utilitzaran a la universitat i al món real.

L’examen SAT és essencial per a tots els estudiants que vulguin cursar estudis universitaris en EEUU, ja que és un requisit per aconseguir una beca esportiva o acadèmica. L’examen es realitza de forma presencial i consta de diverses seccions: Lectura, Redacció i Llenguatge, Matemàtiques i, finalment, un assaig opcional. La majoria de les universitats accepten la millor nota combinada de cadascuna de les seccions, tot i obtingudes en diferents convocatòries, pel que és recomanable presentar-se diverses vegades fins a aconseguir la nota desitjada.

Centre examinador oficial

Agora Sant Cugat International School és un dels centres examinadors oficials de les proves SAT a tot el món. L’examen és presencial, obert a alumnes de qualsevol col·legi, i el registre en la prova permet enviar els resultats a quatre universitats o institucions americanes de forma gratuïta. Els alumnes poden presentar-se a qualsevol de les quatre convocatòries anuals i combinar les millors notes de les diferents seccions fins a obtenir una qualificació d’acord amb els seus objectius.

Pruebas-SAT_centro-examinador_landing_Agora-Sant-Cugat

Formació específica online

Agora Sant Cugat International School ofereix formació específica de preparació per al SAT per mitjà de Blyth Academy, prestigiosa escola online de Canadà. El curs de preparació per al SAT de Blyth Academy proporciona als alumnes la pràctica, les eines i la confiança per superar amb èxit les proves. El curs cobreix les seccions crítiques de Lectura, Redacció i Matemàtiques del SAT, amb diferents unitats temàtiques, exàmens pràctics i preguntes com les que veuran el dia de l’examen.

Pruebas-SAT_Formacion-especifica-online_landing_Agora-Sant-Cugat

Pròximes convocatòries