Any acadèmic en Stonar, Anglaterra

Descarrega el teu catàleg

T'interessa? Deixa'ns ajudar-te

El nostre programa de boarding al prestigiós col·legi anglès Stonar, del grup Globeducate, ofereix als nostres alumnes l’experiència de formar part d’aquest centre durant un trimestre, dos trimestres o un curs complet. El col·legi, amb 120 anys d’experiència i un campus de més de 32 hectàrees, els proporciona un entorn privilegiat al costat de la ciutat de Bath i a 90 minuts de Londres, amb classes reduïdes, tot tipus d’activitats d’esbarjo i la possibilitat de seguir el currículum britànic sense mai perdre el contacte amb el seu tutor local.

A més del seu excel·lent programa acadèmic i les seves completes instal·lacions, Stonar brinda als estudiants l’oportunitat de millorar els seus coneixements en un context d’immersió lingüística i en companyia d’alumnes de tot el món, companys amb qui conviuen les 24 hores, i comparteixen experiències i forgen amistats per a tota la vida.

Las còmodes residencies on s’allotgen els estudiants de boarding estan dissenyades per al seu òptim desenvolupament acadèmic i eviten desplaçaments innecessaris i qualsevol altra distracció aliena al campus. A l’hora de gaudir del seu temps lliure, els alumnes disposen de zones comunes amb wifi, televisió, reproductor de DVD i videoconsoles.

Les millors coses a Stonar passen a l’aire lliure: els alumnes de boarding tenen a la seva disposició totes les instal·lacions esportives del centre, on poden practicar tennis, equitació, natació o futbol amb els seus nous amics. Així tenen l’oportunitat de relaxar-se completament i socialitzar amb companys de tot el món en un context de fraternització i solidaritat i aprendre dels més grans i servir de recolzament als més petits.

Visita la web de Stonar (en anglès)

ELLS T’HO EXPLIQUEN

«Les activitats extraescolars de Stonar School són genials. He provat per primera vegada l’hoquei i ara estic a l’equip del col·legi. M’encanta! Al principi costa una mica la boarding school quan parlen en anglès, però t’adaptes de seguida i els professors solen estar molt atents amb nosaltres perquè som molts pocs per classe»

Paula Sarasquete

Alumna a Agora Sant Cugat International School

«M’encanta aquesta escola perquè els professors són genials, sempre ens ajuden, sobretot si l’anglès no és la nostra llengua materna. També m’agraden molt les activitats que fem durant la boarding school, com jugar a bitlles o patinar sobre gel.»

Emma Vernet

Alumna d’intercanvi a Stonar