Intercanvis i estades a l’estranger

La xarxa de col·legis de Globeducate permet facilitar als alumnes l’oportunitat de realitzar intercanvis, cursos d’estiu o estades amb boarding a prestigiosos centres de tot el món, com a complement dels viatges contemplats al programa acadèmic. Una oportunitat única per viure experiències internacionals molt valuoses.

Intercanvis i estades curriculars

A Agora Sant Cugat oferim als estudiants l’oportunitat d’estudiar a l’estranger a través del programa d’intercanvis acadèmics, que s’inicia a 5è d’Educació Primària. Aquests intercanvis contribueixen al desenvolupament i la formació integral dels alumnes i faciliten l’adquisició de coneixements i valors a través de la mobilitat acadèmica.

Aquests intercanvis i estades són programes integrals que enriqueixen als alumnes i els permeten relacionar-se amb altres països i altres cultures, mentre perfeccionen llengües estrangeres i viuen una experiència internacional que recordaran tota la vida.

Les estades (cultural i lingüística) que s’ofereixen són:
  • Reads & Fulneck Boarding Schools: per a alumnes de 5è i 6è d’Educació Primària
  • Summer in Wales: per a alumnes de 6è d’Educació Primària i 1r i 2n d’ESO
  • Bury St. Edmunds (Cambridge): per a alumnes de 1r d’ESO
  • Summer in Stonar: per a alumnes de 1r a 4t d’ESO
  • Summer in ICS: per a alumnes de 1r d’ESO a Batxillerat
Els intercanvis (cultural i lingüístic) que s’ofereixen són:

Any acadèmic en Stonar, Anglaterra

El nostre programa de boarding al prestigiós col·legi anglès Stonar, del grup Globeducate, ofereix als nostres alumnes l’experiència de formar part d’aquest centre durant un trimestre, dos trimestres o un curs complet. El col·legi, amb 120 anys d’experiència i un campus de més de 32 hectàrees, els proporciona un entorn privilegiat al costat de la ciutat de Bath i a 90 minuts de Londres, amb classes reduïdes, tot tipus d’activitats d’esbarjo i la possibilitat de seguir el currículum britànic sense mai perdre el contacte amb el seu tutor local.

A més del seu excel·lent programa acadèmic i les seves completes instal·lacions, Stonar brinda als estudiants l’oportunitat de millorar els seus coneixements en un context d’immersió lingüística i en companyia d’alumnes de tot el món, companys amb qui conviuen les 24 hores, i comparteixen experiències i forgen amistats per a tota la vida.

Las còmodes residencies on s’allotgen els estudiants de boarding estan dissenyades per al seu òptim desenvolupament acadèmic i eviten desplaçaments innecessaris i qualsevol altra distracció aliena al campus. A l’hora de gaudir del seu temps lliure, els alumnes disposen de zones comunes amb wifi, televisió, reproductor de DVD i videoconsoles.

Les millors coses a Stonar passen a l’aire lliure: els alumnes de boarding tenen a la seva disposició totes les instal·lacions esportives del centre, on poden practicar tennis, equitació, natació o futbol amb els seus nous amics. Així tenen l’oportunitat de relaxar-se completament i socialitzar amb companys de tot el món en un context de fraternització i solidaritat i aprendre dels més grans i servir de recolzament als més petits.

Visita la web de Stonar (en anglès)

Estiu a Gal·les

Agora Sant Cugat International School ofereix l’oportunitat de gaudir d’un magnífic estiu a l’àrea de Colywyn Bay i Llanduno, dues tranquil·les poblacions turístiques situades a la costa nord de Gal·les, on els alumnes podran viure una autèntica aventura internacional. La rica diversitat del paisatge de la zona, juntament amb l’hospitalitat dels habitants del nord de Gal·les conformen un ambient perfecte per gaudir de possibilitats lúdiques i culturals i un marc ideal per a un programa d’immersió lingüística.

Els estudiants s’allotgen en parelles amb famílies gal·leses, seleccionades amb cura, en règim de pensió completa i situades prop del centre on s’imparteixen les classes. Viure amb una família ofereix l’oportunitat de practicar diàriament l’idioma de forma fluida.

L’escola on s’imparteixen les classes es troba en un marc físic incomparable, entre la costa i les muntanyes del Parc de Snowdonia. El centre disposa d’aules repartides i diferents instal·lacions esportives per a la pràctica de qualsevol tipus d’activitats. El programa inclou 15 hores setmanals de classe impartides per professors natius qualificats i especialitzats en l’ensenyament de l’anglès a estudiants estrangers.

A més de les classes, cada tarda de dilluns a divendres, els estudiants gaudiran de diverses activitats esportives i lúdiques, com el bàsquet, el futbol, la piscina, el tennis, etc. El programa també inclou una excursió setmanal de dia complet a Snowdonia, Alton Towers, Manchaster, Liverpool o activitats com paintball. Cada setmana també es fa una excursió al vespre a Conwy, Caernarfon, Great Orme, etc. També es fa una sortida al cine durant l’estada. Una vegada a la setmana se celebra una festa en una discoteca amb karaoke i es reuneixen tots els alumnes per sopar junts en una barbacoa, conjuntament amb professors i monitors acompanyants.

El Summer a Gal·les és una oportunitat única d’aprenentatge de 4 setmanes per a alumnes de 6è d’Educació Primària i 1r i 2n d’ESO que podran gaudir d’una autèntica experiència internacional!