Activitats extraescolars

Un complet programa d’activitats extraescolars per potenciar i reforçar les habilitats dels alumnes. Una àmplia oferta que completa l’horari escolar i obre un món d’experiències als nens des dels dos anys, gràcies a la música, l’esport, els idiomes, la cuina o la robòtica, entre altres moltes activitats.

Descarrega el teu catàleg

T'interessa? Deixa'ns ajudar-te

Idiomes

El plurilingüisme és un dels pilars del projecte educatiu d’Agora Sant Cugat, per això reforcem el nostre projecte lingüístic curricular amb una Escola d’Idiomes. Els alumnes de Primària a Batxillerat poden escollir un idioma per potenciar o millorar entre anglès, alemany, francès, i xinès, o preparar les proves SAT .

happy sisters smiling

Música

A la nostra Escola de Música oferim un programa complet perquè els alumnes puguin perfeccionar els seus estudis musicals, que afavoreixen la seva capacitat d’atenció i concentració i potencien d’aquesta manera el seu rendiment escolar. S’ofereixen classes de llenguatge musical, orquestra, banda, música de cambra, grup, coral, classes d’instruments i cant individual o en grup.

actividades-extraescolares-musica-agora-sant-cugat

Esports

Oferim una àmplia oferta d’activitats esportives perquè els alumnes triïn el seu esport preferit: judo, atletisme, escacs, tennis, futbol, futbol FCF, pàdel, bàsquet, gimnàstica rítmica, dansa, multi esport, psicomotricitat, ballet en anglès, patinarge artístic o roller games. Una infinitat d’oportunitats perquè els nens es desenvolupen físicament i adquireixin valors.

actividades-extraescolares-deportes-agora-sant-cugat

Arts plàstiques i escèniques

Són molts els beneficis quan els nens tenen contacte amb l’art des de ben petis. Per mitjà de les activitats plàstiques i escèniques que oferim com a activitat extraescolar al centre, els alumnes experimenten la sensibilitat i creixen com a persones. Oferim teatre, plàstica en anglès i fotografía digital.

Painted hands, colorful fun. Orange background

Ciència i tecnologia

Al nostre programa d’espai creatiu oferim activitats d’allò més creatives i tecnològiques. La robòtica és una opció excel·lent perquè els nens aprenguin a programar. A tecnologia creativa els alumnes estudien drons i disseny de videojocs. Els nens es formen sobre coneixement científic a l’activitat ciència divertida i a Kids Brain aprenen matemàtiques i anglès amb l’àbac. Els més petis s’inicien en aquestes disciplines a través de l’Espai creatiu Lego.

actividades-extraescolares-ciencia-y-tecnologia-agora-sant-cugat

Cuina

La cuina és estupenda per desenvolupar la creativitat dels nens i passar-s’ho bomba! La cuina estimula els seus sentits, ja que manipular aliments els obliga a percebre aromes, sabors, consistència i, sobretot, a ser disciplinats i responsables. La cuina també és una bona forma perquè descobreixin i es familiaritzin amb els aliments i la salut nutricional, alhora que guanyen confiança en si mateixos.

actividades-extraescolares-cocina-agora-sant-cugat

Suport acadèmic

Oferim classes de reforç, classes d’aprendre a aprendre, reforç de lectoescriptura i aplicació tecnològica a l’aprenentatge. Totes elles tant de manera individual com en grup.

actividades-extraescolares-soporte-academico-agora-sant-cugat1

ELLS T’HO EXPLIQUEN

«Hola! Em diuen Bianca i tinc 12 anys. Sóc alumna de l’Agora Sant Cugat International School, i sempre, des del primer dia d’escola m’ha encantat! És tot molt emocionant!

En la transició de la meva escola anterior a l’Agora es van produir molts canvis positius i tots els professors van ser molt útils. Vaig tenir problemes per adaptar-me als diversos sistemes de divisió en matemàtiques i el meu professor em va ensenyar a fer-los pas a pas fins que vaig aconseguir entendre’ls. A més, hi ha molta gent agradable i això significa que pots arribar a tenir molts amics per passar el temps. Hi ha moltes oportunitats per fer coses diferents com unir-se a la banda de l’escola, aprendre idiomes i fins a aprendre a cuinar. L’escola et desafia a traure el millor de tu, i a qui no li agraden els reptes?

Encara recordo el primer dia en 6è de Primària. Estava emocionada d’estar-me en una nova escola, però també un poc nerviosa. Després que em presentaren a tothom, recordo que em vaig sentir alleujada quan vaig descobrir que tots eren superamables, solidaris i acollidors.

És una escola realment molt bona, ja que millora el teu coneixement i al llarg de 6è de Primària vaig millorar molt les meves habilitats de llengua i les meves habilitats musicals. Amb la classe vam fer excursions molt divertides i viatges al camp. Els meus favorits eren els viatges en què ens quedàvem a dormir (un a la tardor i un altre a l’estiu). En el meu primer any vaig fer molts amics nous i vaig aprendre coses interessants sobre el món. El que m’agrada d’ASCIS és que hom es preocupa per tu i fas amics per tota la vida.»

Bianca Román

Alumna de 1r d’ESO