Activitats extraescolars

Un complet programa d’activitats extraescolars per potenciar i reforçar les habilitats dels alumnes. Una àmplia oferta que completa l’horari escolar i obre un món d’experiències als nens des dels dos anys, gràcies a la música, l’esport, els idiomes, la cuina o la robòtica, entre altres moltes activitats.

Idiomes

El plurilingüisme és un dels pilars del projecte educatiu d’Agora Sant Cugat, per això reforcem el nostre projecte lingüístic curricular amb una Escola d’Idiomes. Els alumnes de Primària a Batxillerat poden escollir un idioma per potenciar o millorar entre anglès, alemany, francès, i xinès, o preparar les proves SAT .

happy sisters smiling

Música

A la nostra Escola de Música oferim un programa complet perquè els alumnes puguin perfeccionar els seus estudis musicals, que afavoreixen la seva capacitat d’atenció i concentració i potencien d’aquesta manera el seu rendiment escolar. S’ofereixen classes de llenguatge musical, orquestra, banda, música de cambra, grup, coral, classes d’instruments i cant individual o en grup.

actividades-extraescolares-musica-agora-sant-cugat

Esports

Oferim una àmplia oferta d’activitats esportives perquè els alumnes triïn el seu esport preferit: judo, atletisme, escacs, tennis, futbol, futbol FCF, pàdel, bàsquet, gimnàstica rítmica, dansa, multi esport, psicomotricitat, ballet en anglès, patinarge artístic o roller games. Una infinitat d’oportunitats perquè els nens es desenvolupen físicament i adquireixin valors.

actividades-extraescolares-deportes-agora-sant-cugat

Arts plàstiques i escèniques

Són molts els beneficis quan els nens tenen contacte amb l’art des de ben petis. Per mitjà de les activitats plàstiques i escèniques que oferim com a activitat extraescolar al centre, els alumnes experimenten la sensibilitat i creixen com a persones. Oferim teatre, plàstica en anglès i fotografía digital.

Painted hands, colorful fun. Orange background

Ciència i tecnologia

Al nostre programa d’espai creatiu oferim activitats d’allò més creatives i tecnològiques. La robòtica és una opció excel·lent perquè els nens aprenguin a programar. A tecnologia creativa els alumnes estudien drons i disseny de videojocs. Els nens es formen sobre coneixement científic a l’activitat ciència divertida i a Kids Brain aprenen matemàtiques i anglès amb l’àbac. Els més petis s’inicien en aquestes disciplines a través de l’Espai creatiu Lego.

actividades-extraescolares-ciencia-y-tecnologia-agora-sant-cugat

Cuina

La cuina és estupenda per desenvolupar la creativitat dels nens i passar-s’ho bomba! La cuina estimula els seus sentits, ja que manipular aliments els obliga a percebre aromes, sabors, consistència i, sobretot, a ser disciplinats i responsables. La cuina també és una bona forma perquè descobreixin i es familiaritzin amb els aliments i la salut nutricional, alhora que guanyen confiança en si mateixos.

actividades-extraescolares-cocina-agora-sant-cugat

Suport acadèmic

Oferim classes de reforç, classes d’aprendre a aprendre, reforç de lectoescriptura i aplicació tecnològica a l’aprenentatge. Totes elles tant de manera individual com en grup.

actividades-extraescolares-soporte-academico-agora-sant-cugat1

ELLS T’HO EXPLIQUEN

«Hola! Em diuen Bianca i tinc 12 anys. Sóc alumna de l’Agora Sant Cugat International School, i sempre, des del primer dia d’escola m’ha encantat! És tot molt emocionant!

En la transició de la meva escola anterior a l’Agora es van produir molts canvis positius i tots els professors van ser molt útils. Vaig tenir problemes per adaptar-me als diversos sistemes de divisió en matemàtiques i el meu professor em va ensenyar a fer-los pas a pas fins que vaig aconseguir entendre’ls. A més, hi ha molta gent agradable i això significa que pots arribar a tenir molts amics per passar el temps. Hi ha moltes oportunitats per fer coses diferents com unir-se a la banda de l’escola, aprendre idiomes i fins a aprendre a cuinar. L’escola et desafia a traure el millor de tu, i a qui no li agraden els reptes?

Encara recordo el primer dia en 6è de Primària. Estava emocionada d’estar-me en una nova escola, però també un poc nerviosa. Després que em presentaren a tothom, recordo que em vaig sentir alleujada quan vaig descobrir que tots eren superamables, solidaris i acollidors.

És una escola realment molt bona, ja que millora el teu coneixement i al llarg de 6è de Primària vaig millorar molt les meves habilitats de llengua i les meves habilitats musicals. Amb la classe vam fer excursions molt divertides i viatges al camp. Els meus favorits eren els viatges en què ens quedàvem a dormir (un a la tardor i un altre a l’estiu). En el meu primer any vaig fer molts amics nous i vaig aprendre coses interessants sobre el món. El que m’agrada d’ASCIS és que hom es preocupa per tu i fas amics per tota la vida.»

Bianca Román

Alumna de 1r d’ESO