International Music Week, un esdeveniment multicultural de NACE Schools

Agora Sant Cugat International School ha acollit, del 25 al 28 de novembre, un dels esdeveniments multiculturals més importants de NACE Schools, la IV edició de la International Music Week. En aquest certamen han participat diverses escoles del grup NACE Schools: Agora Portals International School (Mallorca), Agora Lledó International School (Castelló), Agora International School Barcelona, Agora International School Madrid, Colegio Areteia (Madrid), Stonar School (Regne Unit), Victor Hugo International School (França) i Agora Sant Cugat International School.

El director de l’Agora Sant Cugat International School, Vicenç Gandol, ha destacat aquest esdeveniment con una gran experiència, tant pels alumnes com per la resta de personal. I més enllà de la música, suposa un gran aprenentatge dins de la convivència, en el que només tenim paraules d’agraïment per les famílies que han acollit als alumnes que han arribat d’altres països i diferents zones d’Espanya.

Al voltant de 200 estudiants entre 8 i 17 anys han participat en aquest esdeveniment multicultural de NACE Schools amb les Music Histories com a temàtica. Segons comenta Imma Lluch, responsable d’aquest certamen “cada formació ha explicat una petita història a través de la música. És aquest l´únic llenguatge utilitzat, parlar sense paraules”.

A més a més, la 4a edició d’aquest esdeveniment multicultural de NACE Schools ha permès que els alumnes coneguessin les instal·lacions del centre amfitrió, en la que han aprofitat per realitzar activitats conjuntes en les que s’han relacionat i conegut millor. Així mateix, han tingut l’oportunitat de visitar la ciutat de Barcelona, i assajar pel concert de clausura que es va celebrar el dissabte 28 de novembre.

Per Manuel Salas, director de l’Orquestra de Corda Sant Cugat International School, “és molt interessant compartir experiències en primer lloc musicals, però també personals i humanes. Poden conèixer gent d’altres indrets, practicar l’anglès i viure la música. Tot molt intens”.

L’Auditori Josep Carreras de l’Agora Sant Cugat International School va ser la seu del concert de clausura de l’esdeveniment multicultural de NACE Schools, la International Music Week, que es va celebrar el dissabte 28 de novembre al dematí i en el que els alumnes de cada escola van interpretar peces musicals que havien assajat al llarg de la setmana. A més a més, el concert va comptar amb l’actuació de Carmen Pendones, finalista del concurs musical La Voz Kids i alumna de l’Agora Sant Cugat International School.

Vicenç Gandol, director de l’Agora Sant Cugat International School, ha valorat l’esdeveniment multicultural de NACE Schools com una gran experiència pels alumnes, gràcies a l’organització, a l’equip humà del col·legi, al departament de música i a les famílies que s’han esforçat per tal que visquessin una experiència de convivència que anés més enllà de la música.

No us perdeu aquest vídeo que ha realitzat TV Sant Cugat i que resumeix la gran experiència dels alumnes que han participat a la IV edició d’aquest esdeveniment multicultural de NACE Schools, la International Music Week 2015.