Serveis escolars

Com que l’Agora Sant Cugat International School ofereix una educació integral, el centre disposa d’una àmplia oferta de serveis que tenen en compte les necessitats familiars i afavoreixen la conciliació entre la vida escolar i familiar. Uns serveis escolars magnífics pensats per a tota la comunitat!

Transport escolar

Amb l’objectiu de possibilitar l’accés a les famílies de les poblacions pròximes a Sant Cugat del Vallès, així com per poder compatibilitzar l’horari professional amb l’escolar, el nostre centre ofereix el servei d’11 rutes de transport escolar. A més, l’escola dedica especial atenció a la figura del monitor d’autocar, per assegurar el servei correcte i l’atenció i la seguretat dels alumnes usuaris.

servicios-escolares-transporte-agora-sant-cugat

Menjador

El centre disposa de tres menjadors amb capacitat per a 404, 302 i 156 alumnes, a més d’un quart menjador a l’Agora Patufet Infant School amb capacitat per a 72 alumnes. El professorat disposa de dos espais de menjador independents amb 48 i 20 places respectivament. El col·legi disposa de cuina pròpia, amb capacitat per atendre la demanda del centre i oferir menús alternatius en funció de les edats i de les necessitats que, per prescripció mèdica o causa raonable, requereixi cada alumne. Així mateix, l’elaboració dels menús es du a terme sota les directrius d’un metge dietista que assessora l’escola per oferir menús equilibrats, saludables i nutricionals, amb la consideració de les necessitats especials de cada estudiant. Els menús habituals són: general, hipocalòrica, sense lactosa, sense gluten i vegetarià.

servicios-escolares-comedor-agora-sant-cugat_1

Horaris d’obertura

Els horaris del centre són:

• Educació Infantil, Educació Primària i Educació Secundària (1r a 3r): 8.50h a 16.50h
  • Batxillerat: 8.00 a 14.30h

A més de l’horari habitual d’obertura del centre, s’amplia l’horari escolar perquè les famílies que ho necessitin puguin compaginar harmònicament la vida familiar amb la vida educativa. L’horari del servei d’acollida és de 7.20 a 8.50 al matí i de 16.50 a 18.20 a la tarda per als alumnes d’Educació Infantil, Primària i Secundària.

servicios-escolares-horario-agora-sant-cugat

Espai cardiovascular protegit

Agora Sant Cugat International School és espai cardiovascular protegit amb 3 dispositius DEA (Desfibril·lació Externa Automàtica), un a cada edifici (Agora Patufet, Olivera i Roure). A més, tot el personal ha estat format en l’aprenentatge de la reanimació cardiopulmonar per l’European Resuscitation Council amb instructors acreditats.

servicios-escolares-espacio-cardioprotegido-agora-sant-cugat

Botiga i uniformes

Agora Sant Cugat International School disposa d’una botiga on es poden adquirir tots els uniformes de l’escola, llibresaixí com la roba esportiva, que són obligatòries per a tots els alumnes i altres articles de marxandatge.

servicios-escolares-tienda-agora-sant-cugat