Instal·lacions

Els enclavaments on se situa Agora Sant Cugat International School juntament amb les escoles infantils Agora Pipo i Agora Patufet Infant School disposen d'un conjunt d'edificis educatius adaptats a les necessitats de cada edat i disciplina.

Les magnífiques instal·lacions de cadascun promouen un ambient positiu i ajuden els nostres alumnes a desenvolupar-se de forma integral. Espais moderns i lluminosos que disposen d'àules àmplies, laboratoris, aules informàtiques, patis, centre esportiu… espais dissenyats i pensats per afavorir un clima d'aprenentatge.

Instal·lacions FP

Agora Sant Cugat International School posa a l’abast dels alumnes de So i Imatge dels cicles de Formació Professional els mitjans i les instal·lacions més avançats perquè tinguin un futur ple d’oportunitats. Un equipament tècnic d’última generació amb el qual els alumnes aprendran a treure’n el major partit en només dos anys.

• estudis de so, equipats amb sistema de postproducció de so digital (Sistema Avid Protools) i sistema per a la realització de programes de ràdio sistema AEQ.
  • Aula de postproducció i muntatge. Estacions de treball Xeon Quad Core.
  • Aula discjòquei, equipada amb sistemes d’il·luminació d’espectacles amb control de llums i sistemes de mescla de so Tracktor, Numark i Pionner.
  • Estudis de produccions audiovisuals, equipats amb control d’il·luminació, control de càmeres (CCU), control de realització de vídeo i so, mesclador de vídeo digital amb sortida multi pantalla, compositor de grafisme, VTR, teleapuntador…
  • Plató, equipat amb sets ajustables amb carril ciclorama, càmeres professionals HD amb CCU i visor d’estudi, sistema de connexió amb fibra òptica, microfonia sense fil i intercom, sistema d’il·luminació LED DMX, mesclador de vídeo digital amb sortides multi pantalla, etc.
  • Aules escenari: auditori Josep Carreras. Un espai de 453 m2, amb escenaris, camerinos, cabina de control i capacitat per a 360 espectadors.

Descobreix la nostra FP