Agora Patufet Infant School

Agora Patufet Infant School és una escola infantil sota la mateixa direcció que l’Agora Sant Cugat International School i que pertany al grup de centres educatius NACE Schools. A través d’una metodologia activa, creativa, participativa i vivencial, ens basem en l’educació emocional, l’autoestima i en el fet que els nens i les nenes se sentin estimats i valorats, amb la priorització de l’atenció personalitzada de cada alumne i de cada necessitat.

En funcionament des de 1972 i ubicada al centre de la ciutat de Sant Cugat del Vallès, l’escola Agora Patufet Infant School ha aconseguit un gran prestigi al llarg de la seva trajectòria. El seu èxit es deu a l’ensenyament trilingüe, respectuós sempre amb les creences de cada família i obert al diàleg enriquidor, que ajuda al desenvolupament dels nens de 0 a 5 anys, una de les etapes més importants del seu creixement i desenvolupament.

El recinte de l’escola Agora Patufet Infant School disposa d’un conjunt de dos edificis educatius, adaptats a les necessitats de cada edat i amb un total de 1065 m2. Compta amb 9 aules de primer cicle (0 a 2 anys), 3 aules de segon cicle (3 a 5 anys), aules de música i psicomotricitat, menjador i cuina pròpia i un pati.

Visita la web de Patufet