Instal·lacions FP

2 estudis de so

Aula de postproducció i muntatge

Aula discjòquei

Estudis de produccions audiovisuals

Plató

Aules escenari: auditori Josep Carreras

Agora Sant Cugat International School posa a l’abast dels alumnes de So i Imatge dels cicles de Formació Professional els mitjans i les instal·lacions més avançats perquè tinguin un futur ple d’oportunitats. Un equipament tècnic d’última generació amb el qual els alumnes aprendran a treure’n el major partit en només dos anys.

· estudis de soequipats amb sistema de postproducció de so digital (Sistema Avid Protools) i sistema per a la realització de programes de ràdio sistema AEQ.

· Aula de postproducció i muntatge. Estacions de treball Xeon Quad Core.

· Aula discjòqueiequipada amb sistemes d’il·luminació d’espectacles amb control de llums i sistemes de mescla de so Tracktor, Numark i Pionner.

· Estudis de produccions audiovisuals, equipats amb control d’il·luminació, control de càmeres (CCU), control de realització de vídeo i so, mesclador de vídeo digital amb sortida multi pantalla, compositor de grafisme, VTR, teleapuntador

· Platóequipat amb sets ajustables amb carril ciclorama, càmeres professionals HD amb CCU i visor d’estudi, sistema de connexió amb fibra òptica, microfonia sense fil i intercom, sistema d’il·luminació LED DMX, mesclador de vídeo digital amb sortides multi pantalla, etc.

· Aules escenari: auditori Josep Carreras. Un espai de 453 m2, amb escenaris, camerinos, cabina de control i capacitat per a 360 espectadors.

Descobreix la nostra FP