Instal·lacions esportives

Pista shoot-ball

Pista d’escacs gegant

Pista polivalent

L’esport és una part fonamental per a l’educació integral dels nens i per aconseguir el seu òptim desenvolupament personal i intel·lectual. Les activitats esportives faciliten la seva socialització i són un mitjà més que enriquidor per transmetre valors de superació, solidaritat o companyonia implícits a la pràctica esportiva.

El col·legi està dotat de 13715m2 d’instal·lacions que permeten dur a terme les activitats de la manera més confortable possible i en un entorn extraordinari. Tots els espais estan adaptats als alumnes i equipats amb els materials indispensables per a la pràctica de cadascun dels esports.

L’objectiu principal de l’Agora International School San Cugat és fomentar en el nostre alumnat l’adquisició d’hàbits esportius, l’acceptació de les normes i del funcionament intern de cada disciplina. Volem facilitar la seva educació en l’esport gràcies als professors especialitzats en els diferents esports.

Per últim, també comptem amb acords externs. Per exemple, amb la piscina del CN Rubí on es practica la natació i es participa a competicions.

Instal·lacions esportives del col·legi

· Camp de futbol de gespa artificial reglamentari (amb dos camps de futbol 7): 3825 m2 perfectament preparats per entrenar i jugar partits i torneigs. Espai ideal per desenvolupar activitats de treball en equip i per gaudir de l’aire lliure.

· Dues pistes de pàdel d’última generació on els nens poden millorar la coordinació, l’elasticitat i els reflexos.

· 4 pistes poliesportives per a diverses activitats.

· 3 sales de psicomotricitat que permeten el domini i la consciència del propi cos per millorar les seves capacitats.

· Terreny per a la pràctica de cros i atletisme

· 2 gimnasos equipats

· Pista Shoot-ball