Instal·lacions

Les instal·lacions d’Agora Sant Cugat International School estan dissenyades per cobrir totes les necessitats d’una educació integral:

Aules i laboratoris

La gran riquesa del nostre projecte fa que l’escola internacional tingui espais específics adequats a les necessitats dels nostres alumnes i que afavoreixin el seu creixement acadèmic i personal.

aulas-y-laboratorios-agora-sant-cugat2

Instal·lacions esportives

El col·legi internacional té un magnífic centre esportiu amb totes les instal·lacions i els elements necessaris per a la pràctica esportiva i el desenvolupament físic dels alumnes.

instalaciones-deportivas-agora-sant-cugat

Instal·lacions FP

Oferim un equipament tècnic d’última generació perquè els alumnes de So i Imatge dels cicles de Formació Professional treguin el major profit dels seus estudis.

instalaciones-fp-agora-sant-cugat

Auditori Josep Carreras

L’auditori, amb una capacitat per a 380 persones, és un dels elements característics del col·legi que ha contribuït a la culminació del projecte musical i la vinculació al Conservatori del Liceu.

auditorio-josep-carreras-agora-sant-cugat2

Escola Infantil Agora Patufet

El campus d’Agora Patufet Infant School està ubicat al centre de Sant Cugat del Vallès i ofereix ensenyament dirigit a nens de 0 a 5 anys, una de les etapes més importants per al desenvolupament del nen.

escuela-infantil-agora-patufet-agora-sant-cugat