Instal·lacions i serveis

L’escola Agora Sant Cugat International School disposa de dos campus i d’un conjunt d’edificis educatius adaptats a les necessitats de cada edat i cada disciplina. Les magnífiques instal·lacions del centre promouen un ambient positiu i ajuden els nostres alumnes a desenvolupar-se de forma integral. Espais moderns i lluminosos que disposen d’àmplies aules, laboratoris, aules informàtiques, patis, un centre esportiu… espais dissenyats i pensats per afavorir un clima d’aprenentatge.

Tour virtual

Sabem que l’entorn és molt important per als nostres alumnes. El centre és un espai on els nens passen molt temps cada dia i on han de sentir-se tan a gust com a casa seva. Alhora, cuidem els detalls perquè els pares estiguin tranquils i segurs i amb la convicció que els seus fills estan en el lloc adequat i ideal per al seu aprenentatge. L’escola compta amb múltiples espais, tots adaptats i equipats segons edats i necessitats dels nens i nenes del col·legi. Endinsa’t en el col·legi i descobreix totes les nostres instal·lacions!

Instal·lacions

El col·legi Agora Sant Cugat disposa de dos campus: Agora Patufet Infant School i Agora Sant Cugat International School. Es troben a distintes ubicacions dins de la ciutat de Sant Cugat del Vallès. Els dos estan equipats amb tot allò que necessiten els alumnes a les diferents etapes: el campus d’Agora Sant Cugat International School inclou aules i laboratoris, centre esportiu, l’auditori Josep Carreras i un complet equipament tècnic amb plató, estudis i aules específiques per als cicles de Formació Professional d’Imatge i So.

Descobreix-les
instalaciones-agora-sant-cugat

Serveis

Agora Sant Cugat International School ofereix una àmplia oferta de serveis per adaptar-se a les diferents necessitats familiars i afavorir la conciliació entre la vida escolar i familiar: transport escolar, menjador, ampliació horària, infermeria, botiga…

Descobreix-los
servicios-escolares-agora-sant-cugat-1

Gabinet Psicopedagògic

El Gabinet Psicopedagògic d’Agora Sant Cugat International School és un servei diferencial que treballa simultàniament amb alumnes, pares i professors amb la finalitat de tractar individualment les necessitats de cada alumne. D’aquesta manera, assegurem l’atenció a la diversitat i el desenvolupament òptim dels alumnes en funció de les seves aptituds i necessitats personals, amb la col·laboració de les famílies per aconseguir major continuïtat en el projecte educatiu.

gabinete-psicopedagogico-agora-sant-cugat-2