Agora Sant Cugat iguala la marca de l’actual líder de l’informe PISA

Agora Sant Cugat International School ha aconseguit uns excel·lents resultats a les proves PISA (Programa per a l’Avaluació Internacional dels alumnes). L’escola ha obtingut una puntuació molt per sobre de la mitja espanyola, igualant el resultat de Singapur, país líder a l’últim informe PISA.

Fins al dia 31 d’aquest mes, les escoles espanyoles estan duent a terme les proves oficials per a actualitzar el proper Informe PISA, que es publicarà el 2019. Les escoles han estat escollides de manera aleatòria, encara que també tenen la possibilitat de presentar-s’hi voluntàriament. Aquestes proves de la OCDE proporcionen resultats fiables i representatius del nivell de rendiment dels alumnes de 15 anys en un context internacional: més de 70 països que, en conjunt, comprenen nou dècimes parts de l’economia mundial. Les proves mesuren el seu rendiment acadèmic en matemàtiques, ciència i lectura.

Agora Sant Cugat International School ha obtingut una mitjana de 552, la mateixa que Singapur i molt per sobre de la mitjana espanyola (492). Han estat especialment significatius els seus resultats pel que fa a la lectura (549), superant a Singapur (535) i molt per sobre de la mitjana espanyola (496).

Enhorabona a tots i gràcies a la nostra meravellosa comunitat escolar per fer-ho possible!