Infantil

A Agora Patufet Infant School i Agora Sant Cugat International School creiem que una educació efectiva és clau els anys formatius de cada nen per donar-li el millor començament educatiu. Com a centre aprovat per cursar el Programa de l’Escola de Primària del Batxillerat Internacional (PEP), el nostre objectiu és formar individus que, des de petits, siguin imaginatius, curiosos, capaços i actius. Per això treballem en entorns d’interior i exterior, en anglès, castellà i català, amb èmfasi en el joc, l’exploració i l’aprenentatge actiu i creatiu que estimuli el pensament crític.

Cada nen és únic i aprèn constantment. Para guiar-lo al seu aprenentatge, rep una atenció personalitzada, amb respecte als seus ritmes i necessitats, en un ambient acollidor i estimulant d’afecte i respecte. Dia a dia, els alumnes creixen feliços, jugant, en relació amb la resta de companys i descobrint les seves habilitats en un entorn familiar i amb un equip de professionals trilingüe.

Els nostres dos centres ofereixen una verdadera aventura educativa per als més petits, que es caracteritza per la immersió en anglès, el desenvolupament creatiu, la intel·ligència emocional i l’estimulació musical. Les instal·lacions estan adaptades i pensades per crear un ambient acollidor i estimulant on els alumnes siguin els protagonistes del seu aprenentatge.

Agora Patufet Infant School i Agora Sant Cugat International School comparteixen el mateix equipo directiu, projecte educatiu i metodologia. Agora Patufet Infant School es troba al centre de la ciutat de Sant Cugat del Vallès (C/ Sant Jordi 22), i Agora Sant Cugat International School està ubicat a prop de l’estació de ferrocarrils (C/ Ferrer i Guardia s/n).

ELLS T’HO EXPLIQUEN

«Vaig començar aquesta gran aventura educativa a l’escola Agora Sant Cugat International School sent tutora de segon curs de Primària, quan la meva filla Laia iniciava el seu curs a P3.

Les dos canviàvem d’escola i ens enfrontàvem a nous reptes i emocions i a canvis importants en les nostres vides. Havíem de fer noves amistats, adaptar-nos a un espai totalment nou, a una nova manera d’ensenyar i d’aprendre.

Recordo que des del primer moment la lluminositat i el color que envaïen l’escola, les parets i cada racó em van captivar. Era una escola que desprenia molta vitalitat i alegria i que transmetia bona energia. I així ho vaig poder acabar de corroborar a mesura que vaig conèixer tot el personal que en formava part: cuineres, secretària, coordinadora, equip de professores…

Durant aquests anys, he tingut la possibilitat de conèixer molts nens i nenes, els grans tresors protagonistes en aquest apassionant camí de l’educació, uns magnífics mestres amb els quals he après infinitat de coses cada dia, compartint emocions, sentiments, vivències i secrets.

Amb els pares d’aquests mestres, amb els quals hem tingut contacte diari, ens hem reunit per a intercanviar informació o punts de vista, hem fet acords importants i hem fet un seguiment minuciós sobre l’evolució del seu fill o filla que m’han permès descobrir altres realitats, poder posar-me en la seva pell (o intentar-ho per a entendre la seva situació) i, en definitiva, APRENDRE I COMPARTIR!

Vuit cursos després estic com a tutora de P5 i Laia ja cursa 5è de Primària, ara no només anem juntes les dos, ens acompanya també Nil, el meu segon fill, que actualment està en P4. Els tres matinem cada dia perquè venim des de Barcelona amb una ruta d’autocar de l’escola, però comencen el dia amb molta il·lusió i bon humor, treballem amb constància i aprofitem cada situació per “comentar la jugada” i per aprendre. Em sent satisfeta i feliç d’haver decidit ser mestra, ser mestra i fer-ho en una escola que m’ha robat el cor: l’escola dels meus alumnes i l’escola dels meus fills, és a dir, LA MEVA ESCOLA.»

Sílvia Maestro

Mestra d’Educació Infantil y Primària

«Estem molt contents de comptar amb vosaltres per aconseguir que el nostre fill Max sigui una gran persona tant en l’àmbit personal com en un futur en el professional, però sobretot el més increïble és veure-ho feliç dia a dia quan ens pugem al cotxe per anar al col·le! Gràcies de nou!»

Anònim

Mare infantil