NACE Schools: We Globeducate!

NACE Schools és un dels 5 grups de col·legis més importants del món, amb més de 50 col·legis a Espanya, França, Regne Unit, Itàlia, Andorra, Índia, Portugal, Canadà i Catar, més de 40 anys d’experiència i una comunitat de més de 1800 professors i 18000 alumnes. A Espanya, el grup té més de 10 col·legis privats a Barcelona, Madrid, Mallorca, Castelló, Bilbao, la Corunya i Vigo.

NACE Schools es caracteritza per l’excel·lència educativa, basada en els següents pilars: plurilingüisme, Batxillerat Internacional, noves tecnologies, música, art i esports. Una proposta educativa integral, orientada a la realitat social i professional del temps que vivim i dissenyada per facilitar la millor formació dels alumnes, en el camp acadèmic i en el camp personal.

Els nostres col·legis són privats i internacionals, amb totes les etapes educatives: Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat, Batxillerat Internacional i Formació Professional. A més, la nostra xarxa internacional de col·legis ens permet oferir als alumnes oportunitats d’intercanvi per enriquir la seva formació global i multicultural, amb estades de curta o llarga durada a centres tan prestigiosos com Stonar School a Anglaterra i altres experiències internacionals amb alumnes de diferents parts del món.

Els centres NACE tenen com a objectiu donar resposta a las exigències i les necessitats que planteja la formació dels nens i els joves d’avui. Per això, la nostra proposta se situa a l’avantguarda de l’educació i els nostres centres contemplen tots els serveis que requereix una òptima labor pedagògica.

Visitar la pàgina web de NACE Schools