Història del col·legi

Des dels seus inicis, Agora Sant Cugat International School s’ha caracteritzat per ser un col·legi internacional privat d’alta exigència i amb una preparació acadèmica excel·lent. El prestigi aconseguit al llarg d’aquesta trajectòria, així com la seva situació dins del top ten del rànquing de les millors escoles d’Espanya, és gràcies a la professionalitat del personal docent que dia a dia ofereix la millor educació i posa a disposició dels alumnes les eines necessàries perquè facin realitat els seus somnis, així com a la confiança que han depositat totes les famílies al centre. Un centre que creix i s’il·lusiona diàriament per aconseguir la felicitat i el màxim potencial de cada alumne.

Agora Sant Cugat International School ofereix un gran projecte educatiu i consta de dos campus: el de l’Agora Patufet Infant School i el de l’Agora Sant Cugat International School: Tots dos, gràcies a la seva àmplia trajectòria i al seu reconeixement, tenen com a objectiu comú oferir uns serveis educatius de qualitat, gestionar la satisfacció de pares i mares, alumnes i personal, i promoure una cultura de millora contínua, per desenvolupar el potencial de cada alumne.

El 1972 es va fundar el primer campus de l’escola, l’Agora Patufet Infant School, una escola infantil per a nens de 0 a 6 anys ubicada al centre de la ciutat de Sant Cugat del Vallès. A través de la seva metodologia activa, creativa, participativa i vivencial, així com del seu ensenyament trilingüe, el centre és una de les escoles d’Educació Infantil de referència de la localitat. El projecte educatiu de l’escola es basa en l’educació emocional i l’autoestima, perquè nens i nenes se sentin estimats i valorats, mitjançant la priorització de l’atenció personalitzada de cada nen i nena i de les seves necessitats.

Uns anys més tard, l’any 1989, s’inicià el projecte del segon campus, el de l’Agora Sant Cugat International School, el qual ofereix una educació completa i àmplia que comprèn des d’Infantil fins a Batxillerat i, des de 2016, també la Formació Professional. Al llarg dels seus anys d’història, el centre ha aconseguit l’excel·lència educativa i el reconeixement internacional. Així ho avalen els magnífics resultats que han aconseguit els alumnes, no només a nivell acadèmic, sinó també a nivell personal, i els nombrosos premis obtinguts per l’escola.