Alumnes

Els alumnes d’Agora Sant Cugat International School són el nostre nucli i la nostra prioritat principal dia a dia. Vetllem per una educació de qualitat a nivell acadèmic, perquè els alumnes aconsegueixin les seves metes professionals, i també a nivell personal, perquè creixin i es desenvolupin com a persones amb habilitats adaptades a l’entorn global i dinàmic actual.

Treballem valors humanistes com a base de l’educació, amb la voluntat d’inculcar un model de vida responsable i adulta. Es fomenta una educació en valors basada en el respecte i la tolerància, l’auto millora, la responsabilitat i el compromís social.

Disposem d’un professorat seleccionat que transmet la seva il·lusió i el seu entusiasme. Cada alumne és un ser individual i únic, i per això oferim una atenció personalitzada amb programes de suport que potencien la motivació, l’estimulació i l’auto millora. Fem que cada alumne sigui el protagonista d’aquest complex procés de desenvolupament.

Els alumnes creixen en un entorn en què es dóna importància a la internacionalitat i al plurilingüisme que els permet conèixer diversos idiomes i valors i obrir la seva ment de forma tolerant i respectuosa. El pla d’estudis es recolza en les activitats esportives, la música i l’art que desenvolupen dins de l’alumne un valor afegit per al seu present i futur.

A més, es desenvolupa el pensament creatiu des de ben petits i durant totes les etapes educatives. S’aprèn a pensar de forma independent amb l’ajuda de les noves tecnologies que tan presents són a la societat de la informació i del coneixement a la qual vivim.

ELLS T’HO EXPLIQUEN

«Una petita preocupació difuminada amb la il·lusió d’un primer dia diferent, nou i emocionant. Així és com em sentia quan vaig entrar per primera vegada a l’aula de 1r de Batxillerat. Ja que era una xica nova a l’escola, considerava aquell dia com el principi d’un canvi de ruta, el començament d’un camí en aquell temps inexplorat, el del batxillerat internacional. Avui dia, a principis del segon trimestre, considero la meva experiència a l’escola i, en especial, la que m’ha aportat el Batxillerat internacional, molt enriquidora en abundants sentits. No només en l’àmbit escolar, ensenyant-me a desenvolupar una ment i convidant-me a la reflexió sobre aspectes tant acadèmics com de la nostra societat actual, sinó també a nivell individual, fent-me créixer com a persona incentivant la importància dels valors humans.

Encara que no he tingut massa problemes per adaptar-me, sóc conscient que aquest camí no és ni serà fàcil, necessita molt esforç personal. Però amb la meva dedicació plena i perseverança, comptant amb el suport del professorat i l’ajuda i cooperació dels meus companys, crec possible superar qualsevol obstacle que s’hi presenti. Per això animo a tot aquell que considero cursar aquest batxillerat, ja que treballant amb ganes, amb il·lusió i constància s’arriba al final del camí amb els objectius aconseguits.»

Jana Soler

Alumna de 1r de Batxillerat

«Hola! Em diuen Bianca i tinc 12 anys. Sóc alumna de l’Agora Sant Cugat International School, i sempre, des del primer dia d’escola m’ha encantat! És tot molt emocionant!

En la transició de la meva escola anterior a l’Agora es van produir molts canvis positius i tots els professors van ser molt útils. Vaig tenir problemes per adaptar-me als diversos sistemes de divisió en matemàtiques i el meu professor em va ensenyar a fer-los pas a pas fins que vaig aconseguir entendre’ls. A més, hi ha molta gent agradable i això significa que pots arribar a tenir molts amics per passar el temps. Hi ha moltes oportunitats per fer coses diferents com unir-se a la banda de l’escola, aprendre idiomes i fins a aprendre a cuinar. L’escola et desafia a traure el millor de tu, i a qui no li agraden els reptes?

Encara recordo el primer dia en 6è de Primària. Estava emocionada d’estar-me en una nova escola, però també un poc nerviosa. Després que em presentaren a tothom, recordo que em vaig sentir alleujada quan vaig descobrir que tots eren superamables, solidaris i acollidors.

És una escola realment molt bona, ja que millora el teu coneixement i al llarg de 6è de Primària vaig millorar molt les meves habilitats de llengua i les meves habilitats musicals. Amb la classe vam fer excursions molt divertides i viatges al camp. Els meus favorits eren els viatges en què ens quedàvem a dormir (un a la tardor i un altre a l’estiu). En el meu primer any vaig fer molts amics nous i vaig aprendre coses interessants sobre el món. El que m’agrada d’ASCIS és que hom es preocupa per tu i fas amics per tota la vida.»

Bianca Román

Alumna de 1r d’ESO