Comunitat

Alumnes

Els alumnes d’Agora International School Sant Cugat són la nostra principal prioritat. Vetllem per una educació acadèmica de qualitat i apliquem els mateixos criteris d’excel·lència a l’educació personal, amb valors com el respecte, la responsabilitat o el compromís, sempre des d’un enfocament individual que atén les necessitats i preferències de cada alumne per convertir-lo en protagonista del seu procés d’aprenentatge.

alumos-agora-sant-cugat

Família

A Agora Sant Cugat International School creiem que la família té una importància capital en el procés de formació. Per això treballem amb la relació constant entre el col·legi, els estudiants i les famílies, per enriquir els vincles i adaptar la proposta educativa a les necessitats de cada alumne, i també per desenvolupar els valors de llibertat responsable, respecte i compromís que volem transmetre per aconseguir el desenvolupament integral dels alumnes.

familias-agora-sant-cugat-pl

Professors

Comptem amb un professorat en constant formació i actualització de coneixements, dedicat completament al desenvolupament i a l’aprenentatge dels nostres alumnes. Debats, taules rodones, cursos i jornades de formació garanteixen un professorat motivat i eficaç i al nivell dels estàndards actuals més rigorosos. També comptem amb Learning Coaches per recolzar el desenvolupament de cada professor i iniciatives com el procés de recolzament i millora de la qualitat educativa NACE Platinum Standard.

profesores-agora-sant-cugat

Exalumnes

Els exalumnes d’Agora Sant Cugat International School són el clar exemple del triomf obtingut després d’anys de treball, esforç i dedicació. Ens enorgulleix veure que la preparació integral els ha orientat amb èxit cap al seu futur professional i acadèmic i, sobretot, que han crescut com a persones amb valors com el respecte, l’esforç o la companyonia.

exalumnos-agora-sant-cugat