El col·legi

L’Agora Sant Cugat International School és un prestigiós col·legi privat internacional que ha aconseguit l’excel·lència educativa al llarg dels seus anys d’experiència. L’escola s’ha diferenciat per la innovació educativa i consolidat com a una de les millors escoles privades d’Espanya, a través de l’atenció personalitzada dels alumnes i de les seves necessitats específiques.

El seu caràcter internacional es distingeix fonamentalment per oferir una veritable educació multilingüe on les llengües vehiculars són l’anglès, el català i el castellà. A més, ofereix i introdueix el xinès mandarí, el francès i l’alemany. Una internacionalitat que també s’aconsegueix amb el foment dels intercanvis, les estades a l’estranger i la participació en esdeveniments i activitats internacionals al llarg del curs acadèmic. Cal remarcar que el col·legi forma part del grup educatiu NACE Schools, amb més de 50 col·legis en 9 països diferents; això facilita la participació dels alumnes en esdeveniments internacionals, intercanvis i tot tipus d’experiències globals i multiculturals.

L’escola té com a principals objectius aportar les eines perquè els alumnes construeixin el seu aprenentatge propi i educar en els valors de respecte i tolerància, auto millora, responsabilitat i compromís social. L’ensenyament és mixt, plural i obert i respecta les diverses creences i religions de totes les famílies, factor que desperta un diàleg enriquidor. Tot això contribueix perquè els alumnes puguin realitzar els seus somnis, ja que els facilita un aprenentatge de vida que els permet viure i treballar en qualsevol part del món.

La formació de l’alumne no es basa només en el seu desenvolupament acadèmic, sinó també en el desenvolupament personal. En aquest sentit, es fomenta la dimensió ètica personal mitjançant el descobriment de valors i la formació d’actituds que permeten a l’estudiant un aprenentatge per a tota la vida.

Carta del director

Agora Sant Cugat International School es caracteritza per una educació viva i exigent, amb voluntat de millora i innovació constant, per oferir una educació personalitzada a cada alumne i a cada necessitat.

Llegeix la carta

Història del col·legi

La nostra consolidada trajectòria ha permès a l’escola aconseguir l’excel·lència educativa i l’ha situada com a un dels centres més prestigiosos en el rànquing dels millors col·legis d’Espanya.

Per saber més
historia-del-colegio-agora-sant-cugat

Comunitat

Alumnes, professors i famílies formen una comunitat clau dins de la proposta educativa del col·legi, sempre amb un objectiu comú: que els alumnes aconsegueixin el seu ple desenvolupament acadèmic i personal.

Per saber més
comunidad-agora-sant-cugat

Grup NACE Schools

Agora Sant Cugat International School forma part del prestigiós grup NACE Schools, un de los cinc grups educatius més importants del món, amb més de 50 col·legis en 9 països.

Descobreix més

Notícies / Blog

Tota l’actualitat sobre el col·legi Agora Sant Cugat: novetats del col·legi, participació als mitjans i molt més. Un punt de trobada per a professors, alumnes, famílies i apassionats de l’educació.

Visita el nostre blog
noticias-blog-agora-sant-cugat

Treballa amb nosaltres

Vols formar part de l’equip d’Agora Sant Cugat International School? Deixa’ns les teves dades.

Omple el formulari
trabaja-con-nosotros-agora-sant-cugat