Alumnes de Agora Sant Cugat presenten a Grècia el seu projecte de 2 anys «ARCH: TheArchitecture of Society» gràcies a la beca Erasmus+

Agora Sant Cugat International School ha estat becat per quarta vegada per a participar en el programa Erasmus+ (anteriorment conegut com a «Comenius»). En aquesta ocasió, 5 alumnes de 4t d’ESO participen amb altres 5 instituts de 5 països diferents en el projecte «ARCH: The Architecture of Society», que abasta temes com l’emprenedoria social i la inclusió social en el context de les migracions.

Les nostres 5 alumnes van viatjar a Grècia la setmana passada per a presentar el projecte, com ja van fer altres 5 alumnes a Irlanda el mes d’octubre, i tornaran a fer-ho al maig a Romania i al setembre a Holanda. El projecte continuarà al 2020, visitant Sant Cugat al gener i acabant a Noruega entre abril i maig. En cadascuna d’aquestes cites, els alumnes hauran d’explicar el treball realitzat a la seva escola.

Aviat tindrem noves notícies sobre aquest interessantíssim projecte internacional. Ànim, cracks!

Més informació a la web del SEPIE (Erasmus+)

Pàgina del projecte «ARCH: The Architecture of Society»