Descarga el Catálogo

Open Day

El 20 de març, uneix-te a la nostra jornada virtual de portes obertes d'Infantil, una oportunitat única per descobrir la nostra escola. Us esperem!

Ranquing El
Mundo 2024

Agora Sant Cugat es manté com a millor col·legi privat de Catalunya en el Rànquing de 100 millors col·legis d'Espanya del diari El Mundo.

més informació

Llista Forbes 2024

Agora Sant Cugat International School, entre els millors col·legis d'Espanya segons la Llista Forbes dels 100 millors col·legis 2024.

més informació

Agora Sant Cugat

Liderem la nova generació
d'escoles internacionals

Agora Sant Cugat, Agora Pipo i Agora Patufet Infant School són centres privats i internacionals que se situen al top 10 del ranquing de les millors escoles d'Espanya. Impartim el Batxillerat Internacional des del 2012 i som un dels pocs centres a Catalunya que ofereix l'IB Continuum des de l’educació infantil fins a batxillerat

Els nostres campus

Agora Sant Cugat
International School

Centre privat internacional que es troba entre els millors d'Espanya, distingit com a millor col·legi privat de Barcelona i 6è millor del país pel rànquing d'El Mundo 2023.

Agora Patufet
Infant School

Fundada el 1972, Agora Patufet Infant School és l'única escola infantil de 0 a 5 anys a Sant Cugat del Vallès.

Agora Pipo
Infant School

Agora Pipo Infant School és una escola infantil fundada el 1988 per a nens de 4 mesos a 2 anys.

Etapes Educatives

Agora Sant Cugat International School, juntament amb les dues escoles infantils, és un prestigiós col·legi privat i internacional que ha aconseguit l'excel·lència educativa al llarg dels seus anys d'experiència, en què s'ha distingit per la innovació educativa i s'ha consolidat com un dels millors col·legis privats d'Espanya, prioritzant sempre l'atenció personalitzada de cada alumne i les seves necessitats específiques.

Educació Infantil

Educació Primària

Primary

Educació Secundària

Secondary

Batxillerat Nacional

National Baccalaureate

Batxillerat Internacional

International Baccalaureate

Formació Professional

Elements distintius del projecte educatiu

El projecte educatiu d'Agora Sant Cugat International School i les escoles bressol Pipo i Patufet es defineix per 5 elements distintius: el Batxillerat Internacional com a model de futur, el multilingüisme, STEAM, l'esport i el compromís de facilitar als nostres alumnes les eines perquè creixin com a ciutadans globals capaços de canviar el món.

IB: Un model de futur

IB: Un modelo de futuro
El Batxillerat Internacional® (IB per les sigles en anglès) proporciona als alumnes un complet i exigent currículum acceptat per les universitats més prestigioses del món. És un model de futur que desenvolupa en els alumnes competències clau per al seu èxit acadèmic, professional i personal, afavorint que arribin a les seves metes en un context internacional.

IB: Un model de futur

Multilingüisme

Multilingüismo

Preparem els nostres alumnes per a un futur internacional. Oferim un projecte educatiu multilingüe, amb immersió lingüística més enllà de l'anglès, que permet dominar les llengües oficials juntament amb l'anglès, el francès, l'alemany o el xinès. Per completar el programa lingüístic, disposem d'esdeveniments internacionals, intercanvis i estades a diferents destinacions.

STEAM: Ciències i Arts

Música y expresión

L'art i les ciències a través de les competències STEAM (Science, Technology, Engineering, Art and Math) és un enfocament pedagògic que es centra en el treball col·laboratiu i la integració de competències altament relacionades. Aquestes 5 competències són claus per al desenvolupament integral dels infants ja que aporten enormes beneficis cognitius i personals, a més de potenciar-ne les habilitats comunicatives.

STEAM: Ciències i Arts

Esports i Salut

Deportes y salud

Els esports ajuden a desenvolupar i fomentar valors com ara la perseverança, la superació personal i el treball en equip, potenciant també les habilitats socials. A Agora Sant Cugat International School inculquem als nostres alumnes la passió per l'esport i els hàbits de vida saludables perquè es converteixin en adults equilibrats físicament i emocional.

Shaping the world

Els nens que ingressen a l'educació avui es graduaran com a adults joves el 2030. Hem de preparar-los per a treballs i tecnologies que no existeixen avui dia, per resoldre problemes que encara no s'han previst. Hem d'encoratjar els nostres estudiants a agafar les regnes i donar forma al seu propi futur: volem que siguin ciutadans globals capaços de canviar el món.

Shaping the world

Últimes Publicacions

Col·laboracions

Les col·laboracions que duem a terme des d'Agora Sant Cugat International School i les escoles bressol Pipo i Patufet donen als alumnes l'oportunitat de relacionar-se amb altres nens de tot el món i així abordar amb múltiples punts de vista alguns dels reptes mediambientals als quals ens enfrontem al nostre dia a dia.

globalbg

WWF

Més de 31.000 alumnes de tots els col·legis i escoles infantils de Globeducate units per un objectiu comú: preparar les properes generacions per a afrontar els reptes futurs.

Eco-Escoles

El viatge cap a la Bandera Verda. Com a educadors hem de garantir que els joves siguin conscients de la seva responsabilitat d’actuar i canviar el món.

Objectius de Sostenibilitat de l'ONU

El nostre objectiu és educar alumnes compromesos amb el món i els grans reptes que hi ha i hi haurà el dia de demà.