Agora Sant Cugat obté l'autorització com a centre examinador de les proves SAT, que donen accés a les universitats dels Estats Units

Agora Sant Cugat International School ha obtingut l’autorització oficial com a centre examinador de les proves SAT per a l’admissió universitària als Estats Units. Així, l’escola obté exclusivitat com a centre examinador per a alumnes d’Agora Sant Cugat i d’altres centres, evidenciant la seva preparació global i el seu caràcter internacional. A més, Agora Sant Cugat oferirà formació específica per preparar aquestes proves de manera presencial o bé, a través del curs en línia de Blyth Academy, que forma part del major grup de col·legis privats de Canadà i pertanyent al grup Globeducate (abans NACE Schools).

El SAT és un examen d’admissió acceptat per les universitats dels Estats Units per avaluar la preparació dels estudiants per al món universitari. Es basa en el treball que els estudiants ja estan fent a classe i és propietat de College Board, una organització privada sense ànim de lucre. L’examen es basa en les destreses i competències que els alumnes han adquirit en les preparatòries i posa el focus en els coneixements que utilitzaran a la universitat i al món real.

Més informació sobre el SAT al web de College Board