Intercanvis i estades curriculars

A Agora Sant Cugat oferim als estudiants l’oportunitat d’estudiar a l’estranger a través del programa d’intercanvis acadèmics, que s’inicia a 5è d’Educació Primària. Aquests intercanvis contribueixen al desenvolupament i la formació integral dels alumnes i faciliten l’adquisició de coneixements i valors a través de la mobilitat acadèmica.

Aquests intercanvis i estades són programes integrals que enriqueixen als alumnes i els permeten relacionar-se amb altres països i altres cultures, mentre perfeccionen llengües estrangeres i viuen una experiència internacional que recordaran tota la vida.

Les estades (cultural i lingüística) que s’ofereixen són:

• A Taste of Wales: per a alumnes de 5è i 6è d’Educació Primària
  • Summer in Wales: per a alumnes de 6è d’Educació Primària i 1r i 2n d’ESO
  • Brull St. Edmunds (Cambridge): per a alumnes de 1r d’ESO
  • Summer in Stonar: per a alumnes de 1r a 4t d’ESO
  • Summer in ICS: per a alumnes de 1r d’ESO a Batxillerat

Els intercanvis (cultural i lingüístic) que s’ofereixen són:

ELLS T’HO EXPLIQUEN

«Hola! Em diuen Bianca i tinc 12 anys. Sóc alumna de l’Agora Sant Cugat International School, i sempre, des del primer dia d’escola m’ha encantat! És tot molt emocionant!

En la transició de la meva escola anterior a l’Agora es van produir molts canvis positius i tots els professors van ser molt útils. Vaig tenir problemes per adaptar-me als diversos sistemes de divisió en matemàtiques i el meu professor em va ensenyar a fer-los pas a pas fins que vaig aconseguir entendre’ls. A més, hi ha molta gent agradable i això significa que pots arribar a tenir molts amics per passar el temps. Hi ha moltes oportunitats per fer coses diferents com unir-se a la banda de l’escola, aprendre idiomes i fins a aprendre a cuinar. L’escola et desafia a traure el millor de tu, i a qui no li agraden els reptes?

Encara recordo el primer dia en 6è de Primària. Estava emocionada d’estar-me en una nova escola, però també un poc nerviosa. Després que em presentaren a tothom, recordo que em vaig sentir alleujada quan vaig descobrir que tots eren superamables, solidaris i acollidors.

És una escola realment molt bona, ja que millora el teu coneixement i al llarg de 6è de Primària vaig millorar molt les meves habilitats de llengua i les meves habilitats musicals. Amb la classe vam fer excursions molt divertides i viatges al camp. Els meus favorits eren els viatges en què ens quedàvem a dormir (un a la tardor i un altre a l’estiu). En el meu primer any vaig fer molts amics nous i vaig aprendre coses interessants sobre el món. El que m’agrada d’ASCIS és que hom es preocupa per tu i fas amics per tota la vida.»

Bianca Román

Alumna de 1r d’ESO

«Les activitats extraescolars de Stonar School són genials. He provat per primera vegada l’hoquei i ara estic a l’equip del col·legi. M’encanta! Al principi costa una mica la boarding school quan parlen en anglès, però t’adaptes de seguida i els professors solen estar molt atents amb nosaltres perquè som molts pocs per classe»

Paula Sarasquete

Alumna a Agora Sant Cugat International School

«M’encanta aquesta escola perquè els professors són genials, sempre ens ajuden, sobretot si l’anglès no és la nostra llengua materna. També m’agraden molt les activitats que fem durant la boarding school, com jugar a bitlles o patinar sobre gel.»

Emma Vernet

Alumna d’intercanvi a Stonar