Intercanvis i estades a l’estranger

La xarxa de col·legis de NACE Schools permet facilitar als alumnes l’oportunitat de realitzar intercanvis, cursos d’estiu o estades amb boarding a prestigiosos centres de tot el món, com a complement dels viatges contemplats al programa acadèmic. Una oportunitat única per viure experiències internacionals molt valuoses.

Intercanvis curriculars

Els intercanvis culturals i les estades pròpies del currículum acadèmic estan obertes a tots els estudiants a partir de 5è de Primària, que tenen la possibilitat de viatjar i acollir un estudiant estranger gràcies al programa d’intercanvis.

intercambios-curriculares-agora-sant-cugat - copia

Any acadèmic a l'estranger

Els nostres alumnes tenen l’oportunitat de realitzar boarding al prestigiós col·legi anglès Stonar, del grup NACE, i conviure amb alumnes del tot el món.

ao-academico-en-el-extranjero-agora-sant-cugat

Estius al Regne Unit

Agora Sant Cugat International School ofereix la possibilitat de viure una experiència internacional en alguns dels més prestigiosos col·legis del Regne Unit. Escull un destí i descobreix-ne més!

Stonar ICS London Gal·les