Altres activitats

Agora Sant Cugat International School ofereix múltiples oportunitats als estudiants perquè puguin complementar la seva formació acadèmica i així créixer personalment. Programes d’immersió lingüística a l’estranger, campaments d’estiu, activitats extraescolars, excursions i viatges en què podran viure una experiència autèntica amb els seus companys.

Activitats extraescolars

Oferim un magnífic programa d’activitats extraescolars per mitjà del qual els alumnes podran potenciar les seves capacitats mentre es diverteixen i es relacionen amb els seus professors i companys.

actividades-extraescolares-agora-sant-cugat

Summer Camp

El centre ofereix l’oportunitat de convertir la passió dels nens en una aventura d’estiu amb una àmplia oferta d’activitats perquè es diverteixin mentre aprenen: idiomes, esport, música… i moltes altres opcions!

day-summer-school-agora-sant-cugat

Esdeveniments internacionals

A través dels programes i de les activitats internacionals, els alumnes perfeccionen les seves habilitats lingüístiques, alhora que es relacionen amb estudiants d’altres països.

eventos-internacionales-agora-sant-cugat-1

Intercanvis i estades a l’estranger

Gràcies a la xarxa internacional de col·legis del grup NACE Schools, els alumnes tenen l’oportunitat de viure una autèntica experiència internacional en prestigiosos col·legis del Regne Unit com Stonar a Atworth, a prop de Bath o l’International Community School a Londres.

Stonar School