Agora Sant Cugat International School, millor escola privada de Barcelona

Una vegada més, Agora Sant Cugat International School destaca entre el rànquing de les 100 millors escoles d’Espanya de 2016 publicat per El Mundo, situant-se a la 10a posició i, per tant, pujant un lloc a la classificació respecte l’any anterior. A més a més d’estar en el Top 10 dels millors centres educatius a nivell nacional, Agora Sant Cugat International School del grup NACE es posiciona en aquesta edició com la millor escola privada de Barcelona.

El Mundo destaca la internacionalització del projecte educatiu de l’escola com un dels seus principals punts forts. L’obtenció del Batxillerat Internacional, el projecte lingüístic i l’ampliació d’hores i matèries impartides en anglès, així com, l’anticipació de l’aprenentatge de xinés des de P4 i de francès o alemany des dels 11 anys són algunes de les claus que han permès situar el centre com la millor escola privada de Barcelona amb una qualificació de 93/100.

L’educació que s’imparteix a l’Agora Sant Cugat International School es distingeix per la innovació educativa i l’alt rendiment acadèmic i social, prioritzant l’atenció personalitzada de cada alumne i de cada necessitat. El centre ofereix una educació personalitzada amb una metodologia innovadora per englobar les diferents formes d’aprenentatge i ajudar a aconseguir l’èxit personal i acadèmic de cada un dels alumnes. Agora Sant Cugat International School es posiciona com la millor escola de Barcelona, en part, gràcies a un professorat altament qualificat que garanteix el recolzament individualitzat adaptat a les necessitats específiques dels estudiants, treballant mà a mà amb les famílies i ajudant als alumnes a prosperar per tal que tots i cada un d’ells aconsegueixin el seu màxim potencial. L’excel·lència educativa, la preparació global i l’excel·lència i profunditat co-curricular, els tres pilars que caracteritzen als centres del grup NACE, han contribuït notablement a l’exclusivitat de la seva docència i a situar-lo com la millor escola privada de Barcelona.