8a posició global en la 19a Edició de “Los 100 mejores colegios de España” d’El Mundo

El nostre col·legi acaba de ser valorat en la 19a Edició de “Los 100 mejores colegios de España” del prestigiós diari El Mundo com a millor col·legi privat de Barcelona. En aquesta edició, pugem fins a la 8a posició global, situant-nos com el millor col·legi privat de Barcelona.

En aquest rànquing es valoren diferents criteris com l’oferta educativa, el model d’ensenyament o els propis recursos de l’Escola. Agora Sant Cugat ha rebut 32 punts per la seva oferta educativa, 37 pel model d’ensenyament i 23 pels seus propis recursos, aconseguint un total de 95 punts sobre 100. D’altra banda, destaca pels pilars del projecte educatiu: l’excel·lència educativa, la internacionalització mitjançant un aprenentatge multilingüe, l’estimulació de les capacitats i habilitats dels seus alumnes i l’educació en valors. El Batxillerat Internacional que oferim destaca per la seva innovadora metodologia i la internacionalització que comporta per als alumnes que l’estan estudiant.

El nostre agraïment a totes les persones que han fet i fan possible que el nostre col·legi hagi estat reconegut com el millor: Pares, personal docent i no docent, alumnes… l’any vinent més! Moltes gràcies a tots per fer-ho possible.

“Los 100 Mejores Colegios de España 2018” | El Mundo

Notícia | TOT Sant·Cugat